Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

NOODOPROEP

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 mei 2009 17:15 
Beste allemaal,

Vanmiddag werd ik gebeld door Werner: Ja, we zijn op vakantie en mijn CX lekt als een gek! We staan langs de weg van Hoevelaken naar Nijkerk. Wil jij eens komen kijken?? Nou, das goed ik kom er aan. Met dat ik er aankwam was de ANWB er ook al. Alles bekeken en toen bleek de ventilator stuk geslagen te zijn tegen de radiateur.

Nu zoeken we dus een VENTILATOR en een RADIATEUR van een CX500 en liefst in de buurt van NIJKERK!!

De CX is afgevoerd en staat nu in mijn garage. Werner, Grietje en Roy staan nu op een boeren camping hier in de buurt.

Werner hoort graag van jullie!!
06-46052959

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 mei 2009 18:08 
De ventilator is inmiddels toegezegd door HansV!! Hij komt hem vanavond of morgenochtend brengen!! Wat een luxe!

Wie heeft er nog een radiateur liggen hier in de buurt??

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver janreb
Gast 
#3 | Geplaatst: 21 mei 2009 19:17 
Wat heb je over voor een radiator?

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 mei 2009 19:32 
Ik heb hem net gebeld maar een radiateur is al onderweg. Mocht het nodig zijn dan heb ik er nog eentje liggen die ik eventueel zaterdag ochtend kan langs brengen.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 mei 2009 22:32 
Zo, dat was weer dat!! HansV kwam rond 7 uur de ventilator brengen. Na een kopje koffie ging Hans weer huiswaarts. De radiator die Werner zelf op een sloop fiets had zitten is door hun vriendin vanuit Hoogerheide naar Nijkerk gebracht. Die was er rond 8 uur. Daarna zijn Werner en ik naar de garage gereden om te gaan sleutelen. Ooit heb ik een bout gekregen om de ventilator los te draaien. Wat bleek, hij was veel te dik!! Nou, dan de vooras er maar uit. Die in de resten van de ventilator gedraaid. de vooras kwam met draad en al weer naar buiten en de ven zat nog lekker vast!! Toen heb ik de zaag er in gezet en met een beitel het aluminium hart er uit geslagen. Nou, de nieuwe ven weer gemonteerd en de radiator er weer op. Met water gevuld, er kan later wel weer koelvloeistof in. Oh ja en natuurlijk weer alle sleutelhangers recht gehangen!!

HansV Hartelijk bedankt voor de snelle service!! (een ritje naar Nijkerk is natuurlijk altijd leuk!!)

Wouter en alle anderen bedankt voor het meedenken.

Groet Erik.

Schrijver emiel
Gast 
#6 | Geplaatst: 22 mei 2009 06:37 

SUPER

Schrijver Hansv

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 22 mei 2009 07:53 | Aangepast door: Hansv 
Nou, zo beleef je nog eens wat, als je op vakantie bent.
Gelukkig dat het een CX is, want dan staan ze te dringen om te mogen helpen.

En ook de belangrijkste onderdelen zitten weer op hun plaats, las ik. Alle sleutelhangers .......

Harmony,
Hans.
( die een ritje Nijkerk inderdaad prettig vond )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Frans
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 22 mei 2009 08:32 
Goed werk mannen!

Frans

Schrijver Znoek
Gast 
#9 | Geplaatst: 22 mei 2009 10:23 
Reden te meer om in Nederland op vakantie te gaan met een cx
Mooi om te horen dat er zoveel volk wilt helpen!!!
Puik werk jongens(en meisjes)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 22 mei 2009 14:21 
Graag gedaan hoor!!

Groet Erik.

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#11 | Geplaatst: 22 mei 2009 20:01 
Toffe aktie mensen! Geen gek idee van Werner om een lijst met telefoonnummers mee te nemen van CX-vrienden door het land. Werkt waarschijnlijk beter dan de ANWB want die zullen natuurlijk geen reserve CX onderdelen bij zich hebben..... Hans als je nog een nieuwe reserve fan nodig hebt moet je het maar even laten weten dan kun je er een van me krijgen ik heb er nog een paar liggen.
Ik denk dat ik ook maar eens zo'n telefoonlijst ga maken en dan aanvullen met wat adressen in de UK en Ierland want daar ga ik van de zomer heen en je weet maar nooit!

Groeten,

Ton

Schrijver Hansv

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 24 mei 2009 10:37 
Ton,

Als je er nog eentje over hebt dan graag.

Niet dat ik direct zit te springen om een fan, maar je weet hoe het gaat:
Als je er eentje op reserve hebt, zul je'hem nooit nodig hebben, en als je hem niet hebt, dan heb je hem binnen de kortste keren nodig. Net als verzekeringen.....

Woensdag bij de stamtafel misschien ?

Harmony,
Hans.
( die het weer voor morgen aan het bekijken is )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 24 mei 2009 23:22 
en die andere Nijkerker was net even niet thuis dat weekend, maar 't is goed afgelopen zie ik. Mooi toch hè, zo'n club?
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 wit met Pichler kuip, nu klaar om te rijden
o ja, donateur ca.2007-2025 💰

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#14 | Geplaatst: 26 mei 2009 21:27 
Hans ik zal even kijken of ik morgen kans zie naar de Veluwe te komen. Volgens mij heb je onlangs ook je reserve startmotor van de hand gedaan dus daar zal ik er ook eentje van meebrengen. Ik was namelijk laatst mijn resereve onderdelen aan het sorteren en zag dat mijn startmotoren een nestje hadden gekregen dus ik kan er wel een missen Hier zijn overigens geen kosten aan verbonden hoor!

Wellicht tot morgen.

Ton

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 NOODOPROEP

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven