Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Benzinetank gezocht voor CX500 C

Schrijver Hans Demaeght
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 juni 2009 22:09 
Dringend gezocht: benzinetank voor mijn custom. Degene die er op staat is zo lek als een zeef en ik vrees dat het geen zin heeft om die te herstellen met een 2- componentenproduct.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 juni 2009 00:17 
Op marktplaats staat een setje :

http://link.marktplaats.nl/255807377

Succes ermee!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hans Demaeght
Gast 
#3 | Geplaatst: 3 juni 2009 00:24 
Bedankt voor de tip Erik, ik wacht ondertussen op een reactie van de aanbieder.

Schrijver whaaa
Gast 
#4 | Geplaatst: 3 juni 2009 19:51 
Ik heb er nog een zonder benzinekraantje. En hij moet hoog nodig gespoten worden. Maar hij hoeft ook niet veel te kosten.

Schrijver Hans Demaeght
Gast 
#5 | Geplaatst: 3 juni 2009 21:11 
Tof, straks weet ik niet meer welke ik moet kiezen uit het overaanbod ... trouwens, hoeveel is "niet veel" en is hij nog in goede staat?
Terwijl ik nu toch aan het winkelen ben, kan iemand mij helpen aan een achterknipperlicht, het oranje afdekkapje is ook kapot
Of kan je zo'n kapjes in de gewone handel bekomen?
Alleszins bedankt voor jullie reacties, ik ben nog een leek op motogebied en technisch een grote nul maar verlang om mijn cx on the road te brengen.
De verkoper beweerde bij hoog en laag dat de motor het nog uitstekend doet... hopelijk heb ik me niet in de luren laten leggen!

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Benzinetank gezocht voor CX500 C

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven