Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Mooie CX Custom aangeboden

Schrijver Frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 juli 2009 13:10 
(Via de email binnengekomen)

Hoi Frans HondaCustom.

mijn computervaardigheden zijn niet zo top. Inloggen lukt mij niet, zeker omdat dit al erg lang geleden is dat ik op de site geweest ben. Kan wel een nieuw wachtwoord opvragen maar heb geen idee meer van mijn inlognaam!

Het is ook alweer enige tijd geleden dat ik op mijn motor heb gereden. Het is een CX 500 Custom van 1981 dacht ik.
Zeer binnenkort zal ik hem te koop aanbieden.
Omdat mijn voorkeur gaat naar een liefhebber als koper, wil ik dit in 1e instantie via jullie site doen.
Enkele vragen;
- wat kan ik als vraagprijs ongeveer hanteren? Mijn emotionele waarde is uiteraard niet in geld uit te drukken.
- moet ik dan wederom proberen in te loggen? Zodat ik een advertentie kan maken voor de verkoop. Misschien het handigste dat ik dan mij volledig opnieuw inschrijf of zo?

Het doet mij zeer afscheid te moeten nemen. Maar zo'n motor hoort niet in een schuur te staan verpieteren. Die moet rijden en gezien worden. En door werk en gezin komt het van mijn kant er niet echt van.

Ik hoop dat je me verder kunt helpen. Bijgestuurd een foto van mijn motor...

Met vriendelijke groet

Mira van der Molen
Terneuzen
mailvanmira@hotmail.com

(Einde bericht)

Custom Mira
Custom Mira

Schrijver coevorden
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 juli 2009 13:46 
Je kunt eens op Marktplaats kijken wat ze er daar voor vragen.
Zit allemaal zo,n beetje om de 750 euro.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 juli 2009 18:24 
Sluit ik me bij aan, ergens tussen de 600 tot 999 euro.
Je moet gewoon de juiste treffen die het er voor over heeft.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 juli 2009 19:40 
Zo op het zicht een mooie fiets.

Prijs is van een foto moeilijk in te schatten. Prijs zal een beetje afhankelijk zijn van wat er aan de motor moet gebeuren denk ik.

Als de motor een tijd heeft stil gestaan dan kan het zijn dat er nogal wat aan moet gebeuren om het weer op weg te krijgen in dat geval is het toch echt wat een gek ervoor wilt geven.

Als de motor technisch in goede stata is en er zo op weg gereden kan worden dan lijkt mij 800 euro wel een redelijk bedrag.

Indien zaken zoals banden, remmen etc. vernieuwd moeten worden dan zal denk ik het bedrag wel wat lager uitvallen.

Mooie motor en als ik het kwijt kon dan zou ik zeker zelf overwegen om even kijkje te nemen.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Mooie CX Custom aangeboden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven