Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

CX 500C te koop

Schrijver gghouweling
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 juli 2009 10:49 
We gaan verhuizen naar het buitenland en daarom bied ik de CX te koop aan. Staat ook op speurders :
http://www.speurders.nl/overzicht/motoren-en-scooters/motoren-oldtimers/honda-cx500-c ustom-49911871.html

Voor clubleden gaat er nog iets van de prijs af!

m.vr.gr.

Gijs Houweling

Schrijver dreester
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 juli 2009 14:23 
knoalster Gijs,

mooie motor. heb geen ruimte meer dus de motor gaat zeer waarschijnlijk iemand anders blij maken.

succes met de verkoop.

Andre (opgegroeid in stadskanaal)

Schrijver gghouweling
Gast 
#3 | Geplaatst: 24 juli 2009 10:54 | Aangepast door: gghouweling 
Beste mensen,

Volgende week is het zover, dan gaan we verhuizen en ik zou graag een nieuwe eigenaar vinden voor mijn trouwe CX.....

Daarom mijn uiterste prijs voor forumleden: 850 euro!

Moet dan dus wel (relatief) snel belist worden, woensdag a.s. is de verhuizing!!
Mail voor vragen en info!

Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 24 juli 2009 11:32 
Wat gebeurt er eigenlijk als je motor niet kan verkopen..Gaat hij dan gewoon mee naar jullie nieuwe stekkie?

Lieke
(die nl niet kan voorstellen dat wanneer ik naar het buitenland zou gaan verhuizen om de motoren in Nederland te laten....)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver gghouweling
Gast 
#5 | Geplaatst: 24 juli 2009 15:14 
Lieke (en anderen),

Ja dat heeft ook wel wat voeten in aarde gehad om zover te komen maar het is een heel gedoe om de motor en alle reservedelen te verhuizen (om over de extra kosten maar te zwijgen).
Uiteindelijk heb ik toch maar besloten om te proberen de motor en bijbehorende spullen te verkopen. Lukt dat niet op korte termijn dan gaat alles toch maar mee.

Groet,

Gijs (die al druk aan het inpakken is).

Schrijver dreester
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 juli 2009 19:52 
en diep in je hart maar hopen dat de motor niet verkocht wordt..
kannie toch nog mee....

andre

Schrijver gghouweling
Gast 
#7 | Geplaatst: 25 juli 2009 10:00 | Aangepast door: gghouweling 
Mwah, aan de ene kant hoop ik inderdaad stiekum dattie niet verkocht wordt maar aan de andere kant is het vooruitzicht op zoek te gaan naar een "nieuwe" ook wel aanlokkelijk (Ook al zal dat waarschijnlijk nog even moeten wachten).
Dat kan dan natuurlijk ook weer een CX worden......
Tja, beslissingen, beslissingen en beslissingen.

Maarre niemand die een mooie Custom wil overnemen???

Gijs

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CX 500C te koop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven