Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Te koop CX650E i.v.m. emigratie

Schrijver hendrix
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 aug. 2009 20:14 | Aangepast door: hendrix 
Ik ga eind dit jaar emigreren en kan mijn honda niet meenemen, ik mag maar 1 motor invoeren anders betaal ik 25% van de nieuwwaarde van een vergelijkbare motorfiets nu. Ik neem mijn Ducati 748 al mee.

Het is een ingevoerde versie uit canada.
Hij rijd uitstekend, niet zo heel knap meer maar uitstekend weer knap te maken met wat poets werk.

Voorvork is aan 1 kant lek, 2 nieuwe keringen heb ik liggen. Stuur van een turbo, dus iets smaller.
Achterrem moeten de stofringen vervangen worden en de groef schoongemaakt, want hij blijft soms klemmen, deze heb ik ook al liggen.
Pakking voor de koppeling heb ik ook liggen. (deze slipt soms, maar zoals je verder kan lezen hier heb ik er nog een complete van liggen incl. het kleine olie-keerringetje).

Banden zijn nagenoeg nieuw (michelin macadam setje) en 3 accu's waarvan 1 nieuwe.
Nieuwe bougies,

voor de rest heb ik nog een extra tank, kapjes (geel) en koppeling, voorvork, buddy, achterwiel met cardan compleet, carburateurs, tankdopmet sleutel, contactslot, enz.

doe een realistisch bod en je kan hem en alle onderdelen ophalen in Alkmaar (oh ja hij is belastingvrij) 1983 als bouwjaar gekregen van de rdw toen hij in 1995 werd ingevoerd.

Ow ja bijna vergeten, ook het handboek van Haynes erbij.

Groetjes, hendrix

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 aug. 2009 15:02 
Ikheb wel intersse in de carburrateurs.Stuur een p b voor de prijs

Schrijver hendrix
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 aug. 2009 13:15 
Mochten er nog mensen zijn die denken dat het wel te veel zou kosten, 500 euro en alles (incl alle onderdelen) is voor jouw.

Groetjes Hendrix

Schrijver hendrix
Gast 
#4 | Geplaatst: 24 aug. 2009 10:02 | Aangepast door: hendrix 
Update: achterrem is gerepareerd en werkt perfect (ik kan als het moet met 2 blokkerende wielen remmen, ok ABS is beter maar dan moet je een nieuwer model zoeken )

Vanaf morgen weer op de honda naar het werk, moet hem natuurlijk even grondig testen

Verder beetje gepoetst en wat vliegroest van het chroom verwijderd.

Schrijver whaaa
Gast 
#5 | Geplaatst: 27 aug. 2009 20:14 
Hendrix,

Waar woon je, en heb je een foto van de motor? Doordat mijn CX zou zo slecht begint te lopen, en ik toch naar m'n werk moet lijkt deze motor me wel wat. Zo te lezen rijklaar, maar wel met wat werk binnenkort.

groet,
Dirk

Schrijver hendrix
Gast 
#6 | Geplaatst: 27 aug. 2009 20:34 | Aangepast door: hendrix 
Hoi dirk,

Hij staat ook met foro's en meer uitleg op speurders.nl

voor 600 euro incl. de onderdelen.

http://www.speurders.nl/overzicht/motoren-en-scooters/motoren-honda/te-koop-honda-cx6 50e-canada-versie-belastingvrij-51005641.html?fh_start_index=30

En inderdaad, deze is rijklaar, ik heb er gister nog op gereden, geen problemen zoals de afgelopen jaren. onverwoestbaar (op het vorige motorblok na dan hihi, mijn krukas is vorig jaar bij een meeting mee genomen door beussie om het spel krukas werpen mee te spelen).

Vandaar alle extra onderdelen, deze heb ik over van een sloper die ik voor 450 euro had gekocht.

dus de prijs 500 euro (voor clubleden) is ook een zeer schappelijke prijs lijkt me.

Ik heb geinformeerd wat het kost om hem in finland in te voeren en dit is 500 euro, vast nog te overzien dus als niemand hem koopt danneem ik hem wel mee.

met vriendelijke groet.

Schrijver whaaa
Gast 
#7 | Geplaatst: 28 aug. 2009 18:36 
Ik heb wel interesse voor 500 euro.
Wanneer kan ik langskomen om te kijken en eventueel gelijk meenemen?

ik ben te bereiken op dhobo at xs4all punt nl of 0641076889

Schrijver whaaa
Gast 
#8 | Geplaatst: 5 sept. 2009 19:00 
Deze CX staat inmiddels bij mij voor de deur. Klaar om op gereden te worden.

Schrijver hendrix
Gast 
#9 | Geplaatst: 6 sept. 2009 10:22 | Aangepast door: hendrix 
Alleen ik ben vergeten je de nieuwe onderdelen mee te geven en de koppeling en het handboek van haynes.

wat wil je dat ik daarmee doe?

is er iemand anders die wel eens naar een meeting gaat en dit mee kan nemen voor "whaaa" want opsturen is zwaar i.v.m. de koppeling en dus duur.

Groetjes Hendrix

P.S.
Aan alle ander mede forummers, het was een waar genoegen op deze honda te rijden, hij heeft mij veel plezier bezorgd en ik wens Whaaa hetzelfde plezier toe, evenals alle mede cx rijders, het blijft toch een bijzondere motor de cx.

Ik zal af en toe nog wel eens mij laten zien op het forum en wat berichtjes vanuit het wonderschone Finland sturen.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te koop CX650E i.v.m. emigratie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven