Ik ga eind dit jaar emigreren en kan mijn honda niet meenemen, ik mag maar 1 motor invoeren anders betaal ik 25% van de nieuwwaarde van een vergelijkbare motorfiets nu. Ik neem mijn Ducati 748 al mee.
Het is een ingevoerde versie uit canada. Hij rijd uitstekend, niet zo heel knap meer maar uitstekend weer knap te maken met wat poets werk.
Voorvork is aan 1 kant lek, 2 nieuwe keringen heb ik liggen. Stuur van een turbo, dus iets smaller. Achterrem moeten de stofringen vervangen worden en de groef schoongemaakt, want hij blijft soms klemmen, deze heb ik ook al liggen. Pakking voor de koppeling heb ik ook liggen. (deze slipt soms, maar zoals je verder kan lezen hier heb ik er nog een complete van liggen incl. het kleine olie-keerringetje).
Banden zijn nagenoeg nieuw (michelin macadam setje) en 3 accu's waarvan 1 nieuwe. Nieuwe bougies,
voor de rest heb ik nog een extra tank, kapjes (geel) en koppeling, voorvork, buddy, achterwiel met cardan compleet, carburateurs, tankdopmet sleutel, contactslot, enz.
doe een realistisch bod en je kan hem en alle onderdelen ophalen in Alkmaar (oh ja hij is belastingvrij) 1983 als bouwjaar gekregen van de rdw toen hij in 1995 werd ingevoerd.
Ow ja bijna vergeten, ook het handboek van Haynes erbij.
Groetjes, hendrix |