Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

GL kuip te koop gevraagd

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver theojansen
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 sept. 2009 11:04 
ik zoek een kuip voor mijn nieuwe aanwinst.
eehheen: ZIJSPAN!!
ik heb een beugel voor een GL-kuip en die past volgens mij op een E-type. en dat is de zijspanmotor; het zou mooi zijn als ik daar een GL kuip op kon maken.
wanneer iemand iets heeft hoor ik dat graag.
(ik moet nog wel veel leren qua rijden, laatst bij Hansv tegels geladen voor wat gewicht in de bak)

CX650E-velorex
CX650E-velorex
Verwijder bestand #1

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 14 sept. 2009 13:29 
Theo, probeer het eens bij Bikers Best. (zie het topic van Erik1 of klik HIER)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 14 sept. 2009 13:32 
Theo,

Gefeliciteerd met je aankoop, had het in Balen al van Hans gehoord. Kuip kan ik je helaas niet aan helpen.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 14 sept. 2009 17:10 
@ Marcel: morgen is BB weer open, ik ga maar eens kijken.
@Coen, jammer maar toch bedankt!

groet, theoj.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 sept. 2009 18:54 
Let op want hoewel het frame dezelfde bouw heeft zal je voor de GL kuip ophangnig wel wat moeten gaan boren in het Frame. Als ik mij goed herinner zit het kuip frame bij de voorkant met een bout vast die door het frame heen loopt. Ik kan het fout hebben want het is al weer een tijd geleden dat ik voor het laatst aan een Silverwing gesleuteld heb.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver theojansen
Gast 
#6 | Geplaatst: 14 sept. 2009 21:50 
dat klopt Wouter, maar de CX-E heeft ook een gat "voor" de tankbevestiging.
zie de bijgaande tekening.
dank voor je opmerking, ik ga hopen dat het past. theoj

frame cx-e
frame cx-e
Verwijder bestand #1

Schrijver fons
Gast 
#7 | Geplaatst: 14 sept. 2009 21:54 
Theo, ik heb er nog een op zolder liggen. met beugel en ruit.
de kuip heeft wel schade, links geloof ik een scheur. verder wel compleet.
als het iets is laat maar even weten.
groeten
Fons

Schrijver theojansen
Gast 
#8 | Geplaatst: 14 sept. 2009 22:02 
@ Fons: ik heb van een silverwing-club-lid zonet een mailtje gekregen met een aanbod voor een kuip.
even later een pb van Paul en nu al jouw aanbod.
ik ga iig eerst in Ede kijken, voor mij lekker dichtbij.
dank allemaal alvast!
groet, theoj

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 14 sept. 2009 22:56 
Heey Theo,

Leuk dat je toch het besluit hebt genomen om zijspan te gaan rijden! Jammer van die stoeptegels
Waar je bij het plaatsen van de SilverWing kuip, wat een fijne kuip is, wel op moet letten is de stuurhoogte. Op een SilverWing zit normaal natuurlijk een hoog stuur, beetje lijkend op een custom stuur. Op jouw E zit een erg laag stuur, die zal waarschijnlijk op de kuip terecht komen. Dat is ook de rede dat ik zelf een stuur gelast heb voor mijn ArmyWing.

Succes met leren "Spannen", we spreken elkaar daar nog wel eens over!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver theojansen
Gast 
#10 | Geplaatst: 15 sept. 2009 10:10 
@ Erick1, ja leuk is het zeker, maar ook heel erg wennen aan het rijden. 't heeft niets met 'gewoon' motorrijden te maken. we spreken elkaar wel weer en ik ben benieuwd naar je tips.
(een heb er al gekregen en dat is dat ik het stuur aan moet passen voor de GLkuip.; daar had ik niet zo gouw aan gedacht)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 15 sept. 2009 11:29 
nou theo,

als je met erik onderweg bent geweest dan komt dat helemaal goed met het zijspanrijden...

groetjes werner (krijg nu de bak in de lucht door erik)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver theojansen
Gast 
#12 | Geplaatst: 15 sept. 2009 14:42 
als ik jullie zag rijden op SJK, dan moet ik nog een hoop leren. je bent tenslotte nooit te oud om te leren. , groet theoj

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 15 sept. 2009 18:12 
Heey Theo,

Hoeveel kilo heb je in de bak gestopt??

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver theojansen
Gast 
#14 | Geplaatst: 15 sept. 2009 18:46 
Erick, ik heb het niet gewogen, maar het zijn bij elkaar ongeveer 3stuks 60x30 grindtegels.
alles gaat nu beter rechtuit en de bak stuitert niet meer maar veert als je over een hobbel rijdt.
ik heb ook de toespoor vergroot, die bleek nul te zijn.
theo.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 16 sept. 2009 23:19 
Heey Theo,

Blijf voorlopig even zo rijden en haal, als je een flink stuk gereden hebt er 1 tegel uit. Ik denk dat hij goed rijdbaar moet zijn met maar 1 tegel er in. Maar denk daar pas aan als je meer ervaring hebt met rijden. Zelf heb ik nog slechts een zakje lood in de bak liggen. We moeten maar eens een afspraak maken om samen wat tips en tricks uit te wissellen.

Groet Erik.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 GL kuip te koop gevraagd

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven