Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Vraagje voor Coen.

 
Schrijver jagtegaal
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 okt. 2002 15:01 
Coen, ik check nu bijna iedere dag de CX site en vraag mij af of je kunt zeggen hoe vaak de site bezocht wordt. Geeft toch een beetje een indicatie van het aantal cx liefhebbers. Groet Jane

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 7 okt. 2002 16:25 
Dag jane,

Dit is een relatief eenvoudige vraag: als je op ::home klikt, dan zie je onderaan een klein blauw knopje (grafiek icoon). Als je hier op klikt kun je alle cijfers bekijken. De afgelopen dagen zaten we rond 150 pageviews per dag. Ook kun je kijken op welke plek we staan tussen alle ander motorsites.

Groetjes,
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver jagtegaal
Gast 
#3 | Geplaatst: 7 okt. 2002 17:31 
Coen,
Ik heb even gekeken en het zag er goed uit. Zo te zien is het aantal CX rijders toch een klein groepje. Geeft je toch een goed gevoel, zo'n prachtige site voor een selct gezelschap!
Gr.

Schrijver Frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 okt. 2002 11:59 | Aangepast door: Frans 
Ik zal nog even iets meer toelichten over de statistieken.
Wanneer je inderdaad op het blauwe ikoontje op de homepage klikt kom je op het statistieken overzicht van Nedstat.
Zoals je kunt zien hebben wij tot nu toe 14285 bezoekers gekregen (vanaf 16 mei 2002) Gemiddeld zit de site op ongeveer 170 per dag met een uitschieter van 233 op 23 september 2002.
Wat ook leuk is: wanneer je op de Nedstat pagina naar beneden scrollt kan je zien waar de bezoekers vandaan komen en uit welke landen.
Verder, ook leuk: Bovenaan deze Nedstatpagina zie je "Welkom bij the Dutch CX-V Club" en daarnaast de rubriek "Motoren". Wanneer je daar op klikt kom je op de top 1000 van de motorsites. Vervolgens zie je dat de "Dutch CX-V site" altijd schommelt rond de 30ste plaats. Lang niet slecht voor in een top 1000! Zeker niet als je ziet dat de meeste sites erboven meer algemene motorsites zijn en niet merk of type gebonden.

Groetjes!
Frans, webmaster

Schrijver jagtegaal
Gast 
#5 | Geplaatst: 8 okt. 2002 16:35 
Nou Frans,
That's impressive! Als we niet oppassen wordt de CX 500 de undergroundmotor die je moet hebben! Het is ook een bijzonder ding, daar kun je niet onderuit! De showroom is natuurlijk ook om van te genieten. Nu is mijn cx-je echt een gebruiksmotor en durf hem dus nog niet bij te plaatsen. Ik heb wel grote plannen voor een tweede cx 500 E sport, waarvan ik 1 goede kan maken en de andere bestem voor de specials. Tja, je moet toch kunnen dromen nietwaar?

Groet jane (is overigens ook een jongensnaam)

Schrijver Frans
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 okt. 2002 17:47 
Hee Jane,

Stuur de foto van je motor gewoon op,we zetten alle motoren erop. Dat is juist het leuke aan de CX-V Club.
Mocht je alsnog een Special willen bouwen dan is die foto natuurlijk helemaal welkom!

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Vraagje voor Coen.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven