Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Vaarwel!

Schrijver bladblazer
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 jan. 2010 14:42 
Om maar met de deur in huis te vallen: ik heb mijn cx verkocht. (Het deed wel pijn.) Er veranderd niet veel, de nieuwe eigenaar is ook een student uit Groningen. Ik heb hem aangeraden lid te worden van de club, dus wie weet zien jullie hem nog eens...
Coen, vorige keer op SJK heb ik je beloofd foto's + kort verslag van mijn rondreis door oost europa te plaatsen op het forum. Bij deze: ik ben het niet vergeten en ze komen nog! Heb ze hier niet op de pc staan, maar binnen een paar weken komen ze er. Ook voor Marco, dankzij hem heb ik vol vertrouwen en zonder een enkel probleem tot Oekraïne en terug gereden... Mooie herinneringen aan de CX (en SJK).

De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van de CX 500 club waren legandarisch, het ga jullie goed!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 27 jan. 2010 15:36 
He, wat jammer. Maar het stokje (in dit geval de CX) is gelukkig overgenomen. Het was leuk je te ontmoeten en we zien het verslag en de foto's graag tegemoet. En wie weet.... eens een CX altijd een CX. Veel mensen komen na verloop van tijd - als ze wat ouder en wijzer zijn - toch weer terug bij een CX.

Het ga je goed.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Vaarwel!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven