Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Zand strooien i.p.v. zout?

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 feb. 2010 23:19 
Da's lekker, gaan ze zand strooien tegen gladde wegen, omdat de zoutvoorraad bijna op is. Als dan straks de vorst over is, krijg je alsnog spekgladde wegen doordat al het losse zand er nog ligt! Dat is niet prettig voor de motorrijder. Of valt dat wel mee?
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Arcath
Gast 
#2 | Geplaatst: 1 feb. 2010 23:41 
het valt wel.. maar niet mee

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 feb. 2010 08:59 
Ik denk dat het wel mee valt.
Trouwens, het zoab dat we vandaag de dag hebben, of liever gezegd goab (gigantis open asvalt beton) laat meer troep achter op de weg. Daar maak ik me meer zorgen om. Om maar te zwijgen over de gaten......

Ach dan kan ik ook eens naar carclas om een nieuwe kuipruit te laten monteren op mijn GL. Nu maar hopen dat het verzekerd is.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 feb. 2010 10:34 
Er ligt weer volop zout in de depots en zand strooien is het laatste wat ze doen ivm met het open asfalt.

Ligt wel enorm veel steenslag op de wegen en het asfalt wordt op plaatsen dagelijks slechter en de gaten groeien.

En inderdaad Carglass vaart er wel bij.
Allemaal goed voor onze economie

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Znoek
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 feb. 2010 20:35 
Zand is levensgevaarlijk, vooral bij bochten en optrekken. Ik maak het live mee in men eigen straat vol zand ik heb al serieus geschoven met de cx, gelukkig redelijk onder controle met goede banden ook.

Schrijver jos blezer
Gast 
#6 | Geplaatst: 3 feb. 2010 09:12 
@Erik (znoek), laat dat boerepad dan ook asfalteren.
Maar pas je wel even op, en wel voorzichtig aan met deze gladigheid.
Beste tip trouwens om zowel bij zand of pekel toch het rustig aan te doen.

glibberige groeten, Jos

Schrijver Znoek
Gast 
#7 | Geplaatst: 6 feb. 2010 14:47 
Pekel mijd ik als de PEST, roesten mag men fiets absoluut niet
en mijn villawijk is voorzien van deftige asfalt jos hehehe

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 feb. 2010 10:15 
ach als er genoeg zand ligt en je valt komt het ook goed, kijk maar naar die motorijders die de dakar-rally doen haha

groetjes werner (gaat lekker met het span als het glad kan zijn)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Zand strooien i.p.v. zout?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 9
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven