Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Wat is er straks op de CX-stand te zien??

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 feb. 2010 14:08 | Aangepast door: Erik1 
Beste Allemaal,

Wat kunnen alle gasten van de CX-stand verwachten? Staan er misschien ook één of meer van die mooie CX motoren die de club rijk is? Mooie voorbeelden te over, bijvoorbeeld Theo's CX of de CX van Frans Brincx of deze winnaar van SJK2009 :
http://www.vanengelenhoven.net/SJK2009_bestanden/image031.jpg

Een leuke met een verhaal is ook deze :
http://www.vanengelenhoven.net/SJK2009_bestanden/image021.jpg
Mijn racer mag de club wel lenen.

En, krijgen we nog iets van een voorproefje misschien??

Groet Erik. ( Altijd ietsjes nieuwsgierig )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 feb. 2010 15:39 | Aangepast door: beinhart 
hoi erik,
zaterdag middag is er wel een tanktas te bezichtigen met inhoud hihi

groetjes werner (heeft er zin in)

prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 14 feb. 2010 16:04 | Aangepast door: coenox 
Tja, wat kun je verwachten?

De stand is natuurlijk in de eerste plaats een ontmoetingsplek, met (gratis!) koffie en thee. En ook een plek om kennis te maken met de club of zelfs met de CX. Ik ken iemand (D...K) die altijd beweert eerst de club uitgezocht te hebben en toen de bijbehorende motor te hebben gekocht.

Ruimte is geld en dus beperkt. We hebben plaats voor 1 motor, dat wordt die van Theo Janssen. Die is in een mooie en originele staat. Daarnaast willen we wat illustratiemateriaal en videobeelden laten zien. Er zijn wat shopspullen te koop en je kunt je aanmelden als donateur.

Voor de rest hopen we dat het erg gezellig wordt.

Enne... Werner, wat betreft de inhoud van je tanktas. Hou je er rekening mee dat honden niet zijn toegestaan op de beurs, tenzij je er zelf naast gaat lopen met een donkere brik en een witrode wandelstok. Zie honden op de beurs.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 feb. 2010 17:19 
hoi coen,

er staat; tenzij ze een ondersteunende taak hebben zoals blinde geleidenhonden. roy heeft een andere ondersteunende taak he!

groetjes werner (zie wel hoe ik het regel om binnen tekomen, rits gewoon mijn jas iets verder dicht!)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver udent

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 feb. 2010 18:53 
Op de stand staat ook een motorblok op standaard, beschikbaar gesteld door Onze eigen Kuipwillem.
Er is dus op het kleine plekje van 4x4 mtr zoveel mogelijk club info te zien.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 14 feb. 2010 20:50 
Donderdagmiddag/avond neem ik verschillende onderdelen- en sleutelboeken mee, om ter plaatse in te kijken. Daarna neem ik ze weer mee, ze blijven niet op de beurs achter. Ik neem ook mijn laptop mee om de bezoekers aan onze stand, 's werelds beroemdste CX500 site te kunnen laten zien en eventueel berichten van de beurs op de site te zetten. Misschien kan de vrijdag/zaterdag en zondag crew ook zoiets meenemen? Het is maar een idee.

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 14 feb. 2010 21:24 
hoi henk,

ik heb geen laptop mischien wouter wel? maar neem iets anders mee he, trekt ook volk haha..

groetjes werner (druk aan het regelen deze week)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 14 feb. 2010 21:41 
Goed idee Henk, maar heb je aan een internet aansluiting gedacht? Wij hebben geen aansluiting op de stand, kostte geloof ik 800 euro. Er is wel WiFi l, maar we moeten even kijken of er voldoende signaal geeft. Misschien dat we onze laptop overdag ook wel meenemen.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 14 feb. 2010 21:57 
Werner; Er is een publieke wifi internet verbinding maar dat zal wel niet goed werken. Ik neem echter mijn laptop wel mee voor de zekerheid.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 15 feb. 2010 11:47 
Weet je, ik kom donderdag gewoon lekker kijken hoe de stand er uit ziet.
Even een bakje koffie halen, daarnaast sta ik er voor de silverwing club.
Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen.

Dus donderdag ben ik zo ie zo te vinden op de beurs.

Of ik zaterdag en zondag er ook ben, hangt af hoe gezellig het is.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver sieds

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 15 feb. 2010 13:07 
Leuk om te lezen allemaal dat enthousiasme maar nog steeds geen bericht of ik op de beurs sta.

Groeten sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 15 feb. 2010 15:37 
nou sieds,
mischien is er zaterdag middag nog wel een plekkie vrij om te helpen, want de motorbeurs doet moeilijk over roy

groetjes werner (vind het niet leuk)

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 15 feb. 2010 15:49 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Coen, mijn laptop is voorzien van draadloos internet, dus ik denk dat ik wel kan inloggen.
Ik heb net een slot gekocht voor de laptop met sleutels, dus misscien kan ik die daar wel achterlaten, zodat iedereen z'n laptop kan verankeren tegen diefstal.

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver coenox

Voorzitter 
#14 | Geplaatst: 15 feb. 2010 16:05 
Sieds,

Ik heb je net een mail gestuurd.

Groeten,

Coen

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 15 feb. 2010 16:27 
hoi sieds, en de rest

wacht nog een laatste mailtje af en dan hout het op he... dus dan mag jij in mijn plaats.

groetjes werner (roy niet welkom)

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Wat is er straks op de CX-stand te zien??

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven