Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Hoeveel ?

Schrijver coevorden
Gast 
#1 | Geplaatst: 17 feb. 2010 10:31 
Ik was wel eens benieuwd hoeveel cx'n er nog rondrijden in Nederland. Iemand enig idee?

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 feb. 2010 20:38 | Aangepast door: sieds 
Goeie vraag.
Daar kan alleen volgens mij de Rijksdienst Wegverkeer een antwoord op geven maar dat zullen ze ons vast niet geven.

Maar het aantal inschrijvingen is ook een indicatie, zijn en waren allemaal CX rijders neem ik aan.
En dan nog wat niet geregistreerd staat bij ons.

Dus er moeten zeker nog een 1500 - 2000 CXen in Nederland zijn.

Wie heeft een andere redenering??

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 feb. 2010 20:58 
Die vraag is hier al eens eerder gesteld, maar kan het niet terugvinden. Bij het R.D.W. wordt dat niet geregistreerd in tegenstelling tot Duitsland, waar men precies kan nagaan hoeveel CXen 500 en 650 er nog rondrijden. Maar R.D.W. staat ook op de beurs, dus vragen maar.....
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver toto

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 feb. 2010 21:57 
Ik heb ook ff RDW gebeld maar die zeggen dat ze 't niet weten, terwijl ze alle registraties toch in de computer moeten hebben. Klinkt dus meer naar onwil dan naar onkunde. Ze verwezen me door naar 't CBS en daar werd ik dus terugverwezen naar de RDW. 't Bekende kassie en muur verhaal dus. Nou weet ik nog nix.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 feb. 2010 22:02 | Aangepast door: Paul van Leeuwen 
undefined:
Ik heb ook ff RDW gebeld maar die zeggen dat ze 't niet weten,

Die weten tegenwoordig alleen nog maar, hoe ze gegevens kunnen verkopen, zo krijg ik ongevraagd meerdere malen per jaar post van een BMW motordealer, enkel en alleen omdat ik ik een BMW motorfiets op mijn naam heb staan.

Nee het oerdegelijke overheidsbedrijf RDW bestaat al lang niet meer.

Vorig jaar een MuZ in Duitsland gekocht en hier ter keuring( bij de RDW) aangeboden, nou voor je duur betaalde keuring, kijken ze of het framenummer klopt, niet meer niet minder.

Bah!

Paul

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hoeveel ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven