Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

vraagt over verzekering

Schrijver jongleon
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 maart 2010 09:39 
Hoi,
Even een vraagje wat vast heel simpel is, maar ik heb even niemand die het voor mij kan bevestigen...

Als ik een motor koop:
Ga met bewijs naar het postkantoor, kom terug met overgeschreven papiertje en vrijwaringsbewijs, neem de motor mee en ik krijg de verzekeringspapieren mee van de vorige eigenaar. Kan ik dan nog wel naar huis rijden op mijn nieuwe motor? Want de motor is op dat moment toch nog verzekerd (onder de vorige eigenaar) dus ook als ik er op rij?

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 maart 2010 09:55 
Hoi jongleon,

In principe als je de motor over heb laten schrijven staat de motor op jou naam
en de verzekering staat op de naam van de vorige eigenaar of je de verzekerings papieren mee krijgt of niet maakt niks uit hij is NIET verzekerd want vanaf het moment van overschrijven is hij van jou dus moet jij hem verzekerd hebben

gr Arnold

Schrijver Dennis Volkerink
Gast 
#3 | Geplaatst: 11 maart 2010 11:05 
Zodra je je motor hebt overgeschreven bel je even naar je verzekeringsmaatschappij en dan kun je telefonisch en ter plekke je verzekering afsluiten.

grtz.
Dennis

Schrijver jongleon
Gast 
#4 | Geplaatst: 11 maart 2010 11:24 
Ok. Bedankt. Ik snap het. Ik vind het wel nodeloos ingewikkeld allemaal, maar ik heb net mijn adviseur gebeld en die zei ook dat ik telefonisch kon afsluiten of een dag van tevoren een mailtje doen.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 11 maart 2010 11:28 
Kijk eens naar
www.vanmaarseveenassurantien.nl
of telefoon nummer ;0521-592885
Roel en Hennie van Maarseveen
voor een goede motorfiets verzekering
o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 vraagt over verzekering

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven