Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

foto's

Schrijver bladblazer
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 maart 2010 23:29 | Aangepast door: bladblazer 
Belofte maakt schuld, hier nog wat foto's van mijn trip naar o.a. Ukraine.

De tijd heeft daar stil gestaan, na de val van het communisme. Dat geldt helaas ook voor de wegen...

Je ziet het niet goed, maar deze weg is spekglad!

Eet smakelijk De echte hollander neemt altijd wat goedkoop en praktisch eten mee voor het geval je geen bakker tegenkomt.

Zelfs met kaart is het daar lastig navigeren. Echt.

truste...

10 landen en een kleine 7000 kilometer verder liep de cx nog als een zonnetje! Kan aan de grote beurt liggen die Marco heeft uitgevoerd. Sowieso was het niet gelukt zonder alles wat ik van clubleden heb geleerd om hem goed te onderhouden.

Veilige km's gewenst!

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 maart 2010 09:32 
He BLADBLAZER zet hem op met de Blauwe CX500 en kom weer gelukkig terug dan lezen wij je verslag van deze monster rit
De Rode Baron verwacht je in Wieringerwerf na de reis
op de koffie
Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Peter1
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 maart 2010 09:34 
Mooi

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 16 maart 2010 21:30 
Inmiddels heb je de CX toch verkocht?

Bijzondere foto's. Nog speciale reacties op de motor gekregen van de Oekraïners?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver bladblazer
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 maart 2010 21:42 
Inderdaad Coen, verkocht. (Sorry Ouwe Jan!) Maar ik heb zo'n idee dat er wel weer eens eentje voor terug komt, want ik mis de CX toch wel.
In Oekraïne en andere oost Europese landen veel positieve reacties gehad op de CX, jammer dat je elkaar vaak niet verstaat. Ook een gastvrijheid en behulpzaamheid die niet vergelijkbaar is met Nederland (hoewel... de club kan er ook wat van, zie aanbod van Ouwe Jan ), ik heb er veel van geleerd. Maar ik denk dat de mensen ook anders tegen je aankijken dan wanener je op het nieuwste model BMW van hotel naar hotel rijdt. Gewoon de CX nemen dus; is de ideale reisgenoot.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 maart 2010 19:53 
Prachtige foto's! Dat moet een hele bijzondere ervaring geweest zijn om daar te rijden. 'k Weet niet of ik het je na zou (durven) doen, zo'n eind weg op zo'n oude motor. Maar zo zie je maar weer, de CX is een echte die-hard!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 foto's

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven