Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

vrouwtje van 1,60

Schrijver Steven
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 maart 2010 11:30 
Beste, ik zou graag mijn vrouwtje (1m60) leren rijden met de cx500c. weet er iemand of er een lager zaldel van bestaat? heeft er iemand misschien eetje tekoop?

thx
Steven

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 maart 2010 11:38 
zelf opsnijden is denk ik de enige keus.
en voorvork ietswat door de kroonplaat laten zakken en evt. iets kortere veren monteren (of deze op zijn slapst zetten, maar rijdt ook weer minder goed)
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver toto

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 maart 2010 12:49 
Koop maar liever 'n motor op maat. Ik zie ze bij ons in de motorclub ook geregeld spontaan omvallen in 'n bocht of bij 't stoplicht omdat de motor te groot is. En dat zijn niet altijd vrouwen.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 maart 2010 12:55 
als ze graag op een cx wil rijden, dan gewoon aanpassen. op de motorclub waar ik bijzat was ook een vrouwtje die alles verlaagd had (zelfs de jiffy haha)

groetjes werner (ziet ook veel mannen op cx'en die niet goed bij de grond kunnen)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 maart 2010 14:26 
Beste manier voor een cx500c is volgens mij kortere veringen kopen achteraan, dan ben je voor pakweg 150 euro gesteld.
Aangepast zadel is waarschijnlijk duurder en moeilijker te vinden/maken, en dan gaat het misschien over 6 cm...
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Steven
Gast 
#6 | Geplaatst: 26 maart 2010 09:22 
ok Dames/Heren, ik zal de cx500c verkopen.
Ik zal wat foto's online zetten. als er iemand eetje zoekt vertel je het maar door. bedankt voor de reactie

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 26 maart 2010 19:14 
nou jij bent wel voor 1 gat te vangen zeg!!

heeft ze er al wel eens op gezeten/gereden, en heb je de veren al op zijn slaptst gezet en de voorvork iets laten doorsteken? dan kan je zien of het echt veel scheelt, en dat opsnijden van het zadel kan je zelf ook als je met een lager zadel gered bent. (ik wil het evt ook wel voor je doen?)
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver Arcath
Gast 
#8 | Geplaatst: 26 maart 2010 19:49 
wat cm zegt!

zonde zo'n prach machine weg te doen zonder het uit te proberen!

begin eens met de voorpoten, kwestie van los draaien wat door schuiven en weer vast zetten.

de veren op slapst zetten en wanneer dat genoeg is kan je andere achter veren kopen.

het zadel is ook kleine moeite.. dek loshalen, wat schuim verwijderen en dek weer strak der over zetten..

er word gesproken over "slechts 6 cm".. die 6 cm maakt een wereld van verschil!

Schrijver leos
Gast 
#9 | Geplaatst: 27 maart 2010 06:47 
10 inch wielen er in hahah

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 27 maart 2010 09:04 
zijspan eraan hangen is ook een optie, hoef je helemaal niet met je voeten aan de grond te kunnen! maar dan moet je garage iets groter zijn?

groetjes werner (vind het leuk in het zijspan, maar de hond rijd geen motor)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 vrouwtje van 1,60

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven