In 2006 kreeg ik van Coen een CX500 Custom, voor moederdag

Vanwege de groene BMW kleur (

) werd ze Groene Draeck gedoopt. Helaas begon ze na SJK 2007 slecht te lopen. Kapotte stator was de conclusie. Omdat het geen haast had, ik had ook nog een witte 650 E met zijspan, belandde ze in uiteindelijk in de garage. De bedoeling was dat ze weer zou worden opgeknapt. Het zijspan is verkocht en het zou dit jaar gebeuren.
Twee weken geleden zat Coen op zondagmiddag marktplaats te kijken en zag een mooie CX500 C op marktplaats. Na wat heen en weer gebel heeft Coen een aanhanger gehuurd en is de CX gaan ophalen. In Valkenburg ! Tja, je moet er wat voor over hebben.
Deze motor bleek veel beter dan de Groene Draeck, waar ook al gaten in het frame zaten. Ik besloot daarom dat dit maar de nieuwe Groene Draeck moest worden. In de afgelopen weken heeft Coen flink zitten sleutelen. Veel gedoe: tank die niet past, gedoe met bobines, twijfel over de stator, etc. Maar ze doet het nu. Ze niest nog een beetje - best schattig - bij het gas dichtdraaien, maar verder rijdt ze super! Ik ben supertrots en hoop binnen kort op de Groene Draeck II naar de motorzegening in Grubbenvorst te rijden.
Lieke

Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.