Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Foto's Sint Jansklooster?

Schrijver Znoek
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 april 2010 20:59 
Ik heb nogaltijd geen foto gezien van de aankomsten? Vind dit echt jammer, had zo mooi geposeerd...
Iemand hier al nieuws over?
groetjes!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 2 april 2010 20:45 
Tja, ik vind het ook erg jammer. We hebben er al wat over heen en weer gemaild en snappen het niet. Welke camera hebben we gebruikt? Wie werpt er licht over de mysterieuze verdwijning van de foto's?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 2 april 2010 22:00 
@Coen, ik meen me te herinneren dat de camera van Rembrand was. Misschien dat die info helpt om de foto's terug te vinden?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 2 april 2010 23:10 
De eerste bezoekers kwamen voordat de inrit-camera was opgesteld.

Van deze eerste 9 heb ik de foto's naar Frans gestuurd. Volgens mij kwamen de overige foto's op een camera van Rembrand terecht.

Wat er daarna gebeurt is, is in de nevelen der tijd verloren gegaan en zal misschien wel tot aan het einde der laatste CX en daarna een mysterie blijven naar welks ontrafeling wij stervelingen tevergeefs zullen blijven hunkeren, wetende dat wat wij weten niet genoeg is, en aldus wetende bezitten wij onze reeds voorheen aangestipte hunkerende zielen in grote lijdzaamheid, wat aan het hunkeren naar inrit-foto's in wezen weinig afdoet.

Harmony,
Hans.
( te lange zinnen.... duidelijk bedtijd )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 april 2010 00:37 | Aangepast door: sieds 
AMEN

hunkerende zielen in grote lijdzaamheid, waar heb ik dat de laatste tijd meer gehoord?
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver toto

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 3 april 2010 10:37 
Pang

(Dit is 'n schietgebedje)
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Foto's Sint Jansklooster?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven