Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

bobber bijna klaar

Schrijver Michel 2
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 april 2010 03:16 

Schrijver Michel 2
Gast 
#2 | Geplaatst: 13 april 2010 03:17 
een verslag folgt nog

Schrijver Peter1
Gast 
#3 | Geplaatst: 13 april 2010 07:27 | Aangepast door: Peter1 
Mooi

Interessant zadel
Is dat zo'n HD bobber zadel(klein model) ?

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 april 2010 07:56 
hoi michel,

mooie motor, ben je wel even aan bezig geweest zeker...
ben wel heel benieuwd naar het geluid uit die uitlaten, welke cx-meetings ben je van plan te komen?

groetjes werner (heb ook een mooie motor, maar dan anders)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Peter1
Gast 
#5 | Geplaatst: 13 april 2010 08:11 
Forwardscontrols zijn ook wel makkelijk

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 13 april 2010 10:19 | Aangepast door: coenox 
Heel bijzonder geworden. En wat iedereen vast wil lezen in het verslag is hoe je dat met die spaakwielen hebt gedaan.

Kom je naar Vechta ? Best mogelijk dat je daar in de prijzen valt.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 13 april 2010 10:35 
In één woord:

SCHITTEREND !!!

gr. Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Michel 2
Gast 
#8 | Geplaatst: 13 april 2010 12:19 
Peter1 dit is een handgemaakt lederen zadel gekocht op ebay USA met als thema in nagedachtenis van Indian Larry

Beirnard ik ben niet zoon meeting mens ik wil van de zomer wel is naar de stamtafel in Schagen ik woon in Castricum en de motor rijd niet zo lekker voor groten afstanden maar wie weet!!!

Coenox ja de spaakwielen dat was een avontuur op zich. Ik heb ze nu eindelijk wel maar het is allen 2 18" geworden. Daar was ik niet zo blij mee!! Moet nu weer een anderen zij standaard maken en me voor spatbord zit te hoog enz

Verslag volgt moet ik even voor gaan zitten ben niet zoon typ miepy

Schrijver Peter1
Gast 
#9 | Geplaatst: 13 april 2010 13:00 
undefined:
Peter1 dit is een handgemaakt lederen zadel gekocht op ebay USA met als thema in nagedachtenis van Indian Larry

Okee
Mooi hoor

Ik zat net dat ene zadel op te zoeken, maar die lijkt er dus in de verste verte er niet op : klik

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 13 april 2010 17:06 
Dit
is echt
zo'n motor
waarbij je steeds
weer wat nieuws opvalt!

Mooi,
echt mooi,
super mooi gemaakt,
compliment, dit gooit hoge ogen!

Johan
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 13 april 2010 19:23 | Aangepast door: Erik1 
Ja, hij is mooi!! Voor iemand die maandelijks de BigTwin leest is zelfs dit een uitschieter! Temeer omdat je dr bijna nooit een CX in tegen komt! Als ik jou was Michel, zou ik toch de uitdaging aan gaan en naar Vechta gaan! Iedere motor is immers om op te rijden, toch?? Succes met je verhaal over de verbouwing, we kijken er allemaal naar uit!!

Groet Erik. ( Die zelf ook eingenlijk wel weer eens aan zijn 50's CX wil werken... )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 14 april 2010 00:26 | Aangepast door: beinhart 
nou michel,

ben toch benieuwd naar het geluidje.. trouwens denk dat je mij bedoelde maar je typte een andere naam?
die beirnard heb ik hier op het forum nognooit gezien hihi

groetjes werner (van de duitse held; werner beinhart)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Michel 2
Gast 
#13 | Geplaatst: 14 april 2010 01:08 
sorry Werner voor mijn spelvouten.zo als ik al eerder zij ik ben niet zoon typ miepy.geef mij maar een slijptol een feil en een doppendoos. en tja het geluidje.... de pijpen waren open met een wand van steenwol of iets wat daar op lijkt.ik heb er 10 cm DB killertjes in gedaan en heb nu een beetje donkeren roffel.net niet binnen de wet maar toch een beetje meer geluid als standaard

Gr Michel

Schrijver Tanoki
Gast 
#14 | Geplaatst: 20 april 2010 14:31 
Michel,

Mijn complimenten hoor..
het is een geweldige motor geworden..

Hoe lang ben je er mee bezig geweest??

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 bobber bijna klaar

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven