Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

cx 500 in onderdelen

Schrijver verhoerf
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 april 2010 13:50 
Wegens het niet nakomen van afspraken kopers, een frame cx 5oo bj 1982 compleet met kenteken is nog verzekerd, een goed lopend motorblok ong 50.000km comp met radiateur aangepaste carb met open filters, div wielen met goede banden, goed cardan, gave tank en div losse onderdelen gave halve voorkuip voor ronde koplamp. Wil je meer weten neem dan kontakt met me op

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 april 2010 18:55 
Verhoerf wat moet dat allemaal kosten en waar woon je
Deze vraag is voor allemaal die hier iets op zetten want Wieringerwerf is soms erg ver om o.a Limburg of Belgie
Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver verhoerf
Gast 
#3 | Geplaatst: 26 april 2010 20:13 
Hoi Ouwe Jan
Ikzelf woon in Zevenhuizen dat is omgeving Gouda Rotterdam
Frame met kenteken 75 euro,blok 65 euro, voorkuip 40 euro, over de andere onderdelen o.a. banden, velgen, cardan .tank,voor/achterschokbrekers is altijd nog te praten

groeten wim

Schrijver Peter1
Gast 
#4 | Geplaatst: 26 april 2010 21:18 
Eventueel interesse in een voor-(19") en achterwiel(16")+banden en de carbs.+ open filters.Ik had graag wat meer info(staat e.d.) gekregen van deze onderdelen en zou graag en email willen ontvangen van je
Graag sturen naar peter2671apekrulletjegmail.com aub

Schrijver verhoerf
Gast 
#5 | Geplaatst: 27 april 2010 11:32 
Hallo
Blok cx 500 met openfilters is verkocht
groet wim

Schrijver jverbruggen
Gast 
#6 | Geplaatst: 30 april 2010 10:36 
ik zoek een voor mijn pro-link de voorste hefboomarm. heb een gl 650. heb je dt onderdeel nog, eventueel als onderdel van het frme? groet Jan.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 cx 500 in onderdelen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven