Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Teken van Leven

Schrijver Sjoerd Bloem
Gast 
#1 | Geplaatst: 8 mei 2010 21:54 
Beste CX Vrienden.

Het is een behoorlijke tijd geleden dat ik mij op dit forum heb gemeld. Persoonlijke omstandigheden liggen hier aan ten grondslag. Medio 2009 werd ik getroffen door een herseninfarct, wat het begin was van de nodige veranderingen in mijn leven. Zoals het er nu uitziet zal ik zeer binnenkort weer op de CX stappen, iets waar ik bijzonder naar uitkijk. Ook ben ik verhuisd en heb helaas geen sleutelruimte meer. Dit noodzaakt mij tot het van de hand doen van veel CX onderdelen, waaronder een complete CX donor-sloper met kenteken. Ik zag graag dat mijn sloper en alles wat ik over heb in de vereniging bleef. Ik wil het geheel kostenloos van de hand doen. Dus leifhebbers meld U.

Oant sjen,

Sjoerd.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 mei 2010 22:40 | Aangepast door: beinhart 
hoi sjoerd,

ik heb wel intresse maar leeuwarden is niet naast de deur, woont vast wel een cx'er in de buurt die jou spulletjes wil komen ophalen?

heb je er toevallig nog een king&queen zadel tussenliggen, daar heb ik wel intresse in. kom ik die eventueel met pinksteren wel ophalen...

groetjes werner (verwacht je weer wel op de koffie op de camping!)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 mei 2010 22:46 
Hallo Sjoerd, gelukkig dat je weer opgeknapt bent en weer kan motorrijden.
We zien elkaar vast weer op een stamtafel.

Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver dreester
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 mei 2010 23:10 
nou sjoerd, lang nix van je gehoord inderdaad. gelukkig weer iets aan de betere hand.
voor de spulletjes van de cx wil ik best eens komen kijken. binnenkort even een afspraak maken?

groetn Andre

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#5 | Geplaatst: 9 mei 2010 10:09 
Hoi Sjoerd,

Goed weer wat van je te horen.

Paul

Schrijver Sjoerd Bloem
Gast 
#6 | Geplaatst: 26 mei 2010 14:20 
Beste CX vrienden.

De onderdelen en Donormotor hebben inmiddels een liefderijk onderdak gevonden bij een clubgenoot.
De eerste CX kilometers zitten er ook al weer op. Normaalgesproken kan ik de dingen aardig onder woorden brengen, maar het gevoel dat ik had toen ik weer op de vertrouwde CX reed laat zich moeilijk in woorden uitdrukken.

Oant sjen op'e moter...

Sjoerd.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Teken van Leven

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven