Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Te koop cx 500 1979

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 mei 2010 16:44 | Aangepast door: Luclubberts 
Deze fiets heeft twee jaar niets staan doen. Ik heb hem 2 weken geleden overgenomen en de carburateurs laten reinigen. Loopt wel , maar niet echt lekker. Met starten heeft hij een probleem dat de bendix wel uitslaat maar niet pakt. Moet voor mijn werk zeker zijn dat ik ook inderdaad weg kom en moet dus een betrouwbare fiets hebben. Jammer maar helaas. Heb je interesse 0627878269.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 25 mei 2010 09:43 
Luc, het probleem wat jij beschrijft is niet de 'bendix', die zit niet op onze startmotor, maar de startkoppeling!!
dat wordt een leuk sleutelklusje voor een eventule koper.
je kan het ook zelf doen en toch CX blijven rijden.
sterkte met de beslissing. theoj.

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 mei 2010 09:54 
Theo, mijn hart is er goed voor en heb beslist geen twee linkerhanden maar mij ontbreekt de kennis voor zoiets. Aangezien de fiets van een helaas overleden vriend van mij is geweest heb ik met het afscheid nemen, nu ik hem net heb weten te kopen ( met het oog hem op te knappen) , wel enige moeite, maar ik kan me ook niet veroorloven dat ik stil kom te staan. Het is dus een moeilijke keuze..... als jij of iemand anders een oplossing weet hoor ik die graag. Gr. Luc
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te koop cx 500 1979

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven