Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Tol naar de noordkaap

Schrijver Bastiaan Reymer
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 juni 2010 22:21 
Ik ben ondertussen al ver boven de poolcirkel maar weet nog niet of ik het noordkaap plateau echt ga bezoeken.

Kan iemand die er al is geweest ongeveer herinneren wat het kostte om door de tunnel en op het plateau te komen ?

Dit maakt misschien een einde aan het getwijfel

Groet Bastiaan

Die nog niet uitgereisd is hier in Noorwegen.

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 juni 2010 22:39 
Beste Bastiaan, wat goed dat je al zo ver bent. Hoe houdt de motor het?
Als je al zo ver bent, dan moet je het eindpunt , de Noordkaap zelf toch ook gaan bezoeken.
Prijzen 2008:
de tunnnel kost 70 nok (ong 8 euro)
de intree bij het eindpunt 200 nok , 24 euro, maar dan mag je ook twee dagen de Noordkaap en alles wat daar is bezoeken.
Er zijn twee campings op dat eiland, met de tent is het betaalbaar.Wij betaalden voor een stuga 500 nok , ong 55 euro.
Succes met je reis, gr Theo.,
theo cx ds

Schrijver Jan
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 juni 2010 22:48 | Aangepast door: Jan 
Hoi Bastiaan, even doorzetten, de Noordkaap daar moet je geweest zijn als je al zover bent gekomen. Heel veel plezier verder.

Groet,
Jan

PS Als je daarboven langs de weg een rechterhandschoen ziet liggen, die is van Theo.

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 juni 2010 23:49 
Hee Bastiaan

Als je al zover bent moet je daar naar toe, de noordkaap is een van de tien plaatsen op deze aardkloot waar je als motor rijder geweest moet zijn.
En met je kaartje kun er daar 24 uur terecht voor het zelfde geld, dus als het weer even niet mee zit ga je gewoon een paar uur later terug het wordt er toch niet donker.
Nog veel plezier met je reis daar wij hadden het ook.

Ben en Henny

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 8 juni 2010 09:01 
Hee Ben,

Wat zijn de andere 9?

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 juni 2010 09:11 
Bastiaan wat is geld ,nou je kan dit toch niet laten lopen [rijden ] je moet er geweest zijn en dan al die stickers op je Honda motor is wel Coel hoor
Verders veel; plezier onderweg en houd de moet er in
Wij zijn al blei dat je een berichtje hebt gestuurd
groeten van Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 juni 2010 12:31 
Daar zal ik terug komen Coen het heeft in promotor gestaan.

Ben

Schrijver Bastiaan Reymer
Gast 
#8 | Geplaatst: 8 juni 2010 19:55 
Ja maar ik kan er gowoon niet zo goed tegen als ik het gevoel heb uitgebuit ge worden. Maar misschien voor die ene keer dan maar.

Met de motor gaat het trouwens prima, ik zit ondertussen aan 5000 kilometer en mijn voor en achterband zijn nu wel helemaal op, maar ik wist dat ik deze onderweg zou moeten vervangen.

Ik heb een klein olie lekje aan mijn waterpomp keerring maar dat is niet echt heel erg. Verder is mijn moto in de nacht een keertje omgevallen door de regen en de wind, en dus is m'n rechter spiegel weer naar de kl*ten.

Ik heb nog een dikke 2 maand te gaan dus ik hoop dat ie het blijft doen maar ik heb er alle vertrouwen in.

Groet Bastiaan

(die dan wss toch wel naar de kaap zelf gaat)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Tol naar de noordkaap

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven