Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Wegens omstandigheden....

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 juli 2010 11:13 
Heey Allemaal,

Wegens omstandigheden... ja, daar gaan we dan.
De planning was Santiago de Compostella. Helaas gaat dat niet lukken. Mijn schoonvader en dus de opa van Jan ligt op sterven. Dat is de reden dat wij binnen één dag weer thuis willen kunnen zijn. Dus Compostella wordt Noord-Frankrijk.

Groet Erik en Jan.
(Die zo op de motor stappen.)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 17 juli 2010 11:41 | Aangepast door: Engeltje 
Erik en Jan,

Sterkte voor de komende tijd....

Coen en Lieke
(Die dent dat deze rit er heus wel komt. Misschien moet het dan toch maar in club-verband georganiseerd worden. Zal het dan wel lukken?)

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Hansv

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 17 juli 2010 14:41 
Santiago loopt niet weg , Erik en Jan.

Sterkte voor de komende dagen. En vanuit noord-frankrijk, wat ook heel mooi is, kun je makkelijk in 1 dag thuis zijn. Weet ik uit ervaring.

En bij grote problemen......
... hoor ik het wel.

Harmony,
Hans.
( die Santiago ook heeft geprobeerd, en nog steeds niet heeft opgegeven )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 juli 2010 20:58 
een goede reis Erik en Jan; en veel sterkte met de dingen waar je helaas geen invloed op hebt.
groet en tot ziens, theoj

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 juli 2010 22:11 
Ook van mij een goede reis en sterkte met de dingen die komen gaan.

Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 juli 2010 23:58 
Erik, Jan een goede reis gewenst. Rij voorzichtig. Santiago ligt er voorlopig nog wel en sterkte.

Pjotter. (hoe 2 gebeurtenissen toch lijnrecht tegenover elkaar kunnen liggen)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 25 juli 2010 15:13 
erik en jan,

sterkte en een fijne vakantie...

groetjes werner (ga met een omweg naar sjk; via stelvio)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 26 juli 2010 17:59 | Aangepast door: Erik1 
Even een tussen berichtje.

Allemaal hartelijk dank voor de hartverwarmende woorden. Wij zijn nu ruim een week verder. Veel gezien in Frankrijk en we hebben het erg naar ons zin gehad en nu weer even thuis. Het verdere verhaal komt nog wel een keer.

Met schoonvader/opa gaat het steeds slechter. De zorg rondom hem wordt steeds meer, wijkverpleging en nachtzusters komen er nu aan te pas om schoonmoeder/oma en de familie te ontlasten. Het kan (lees mag) eigenlijk niet lang meer duren, maar ja, de man is een oersterke boer, ieder ander was er al lang niet meer geweest. Het blijft nu afwachten.

Verdere plannen....
Jan en ik hebben bedacht nog een paar dagen thuis te blijven en dan toch weer weg te gaan. Naar Duitsland leek ons wel leuk, de Eifel of zo. Weer zodanig dat we snel weer terug kunnen.

Nogmaals bedankt voor de reacties en we gaan elkaar spreken.

Groet Erik en Jan.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Jan vd Geest
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 28 juli 2010 21:06 
Hallo allemaal,

Dank voor de reacties!
Waarschijnlijk tot ziens op SJK.

Groet

Jan

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Wegens omstandigheden....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven