Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Een weddenschapvan de Voorzitter in Wörnitz...

Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 25 juli 2010 22:31 | Aangepast door: Engeltje 
Tja... dat hoor je van je man, de voorzitter van de club.... wat is waar en wat meent hij....

De voorzitter, mijn man heeft tijdens het weekend in Wörnitz wel iets heel opmerkelijks gezegd.....

Hij heeft aangegeven, wanneer er een donatie van 1000 euro, buiten de reguliere donaties, door leden voor de club gedaan wordt, dat hij ons clublogo laat tatoeëren......

Tja, bij mij moet hij dat niet nog een keer gezegd hebben, en ik vond dat dit een leuk iets om jullie mee te delen....

Wie van onze leden wil deze uitspraak van onze voorzitter laten verwezelijken.....

Ik sta achter deze uitspraak en ik leg al 10 euro in de pot....

Lieke'
(die het juist leuk vindt, wanneer mensen met zulke uitspraken komen...en nu na moeten komen....juist nu.....)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 juli 2010 22:55 
Leuk idee Lieke ook van ons heb je tien euro wie volgt.

Ben en Henny

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 juli 2010 23:29 
ik wil ook graag nog een tattoo erbij, het cx logo achterop mijn rug, van schouder tot schouder...
bij genoeg donaties leg ik zelf wel bij

groetjes werner (zal geen 1000 euro kosten)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 25 juli 2010 23:40 
Hoi Werner...

De donatie is niet voor de tatoo maar voor de clubkas...Coen betaalt de tatoo zelf...

Dus wie nu een donatie geeft is niet voor de tatoo maar om onze club meer financiële ruimte te geven...... En ook om onze voorzitter zijn een definitef te durven verwezelijken... voor eeuwig... zijn club, zijn leven (op dit moment).....

Lieke
(die 't leuk vindt dat Coen zo zijn trots wilt vereeuwigen..)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 juli 2010 00:31 
Vraagje? Welk logo heeft meneer de voorzitter in gedachte, er waren er meerdere. Voor zitter in gedachte houdend :D ,hebben wij met 1000 euro ook nog inspraak op de locatie? .

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 juli 2010 05:33 | Aangepast door: ouwe_jan 
Coen hou je geld in je zak en weet je nou waarom
De volgende motor wordt voor jou een BMW en dan zit je met een overjarige Honda logo en daar past die van de BMW niet over
Lieke een goede raad niet laten doen want als het donker is zie je toch niets van die TATOO een dikke ketting met een logo van weet niet welk merk is veel koeler dan een ,kan het niet meer type
groeten uit Zeeuws-Vlaanderen
O.J
P/S waar zijn onze donatie leden
Een maal per jaar Allemaal een kleine 10 Euro storten en dan kan onze club weer verder gaan en ook op de beursen staan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 26 juli 2010 08:44 
ouwe jan,
10 euro? het is voor volgend jaar al 20 euro heb ik ergens gelezen. daar krijgen we alleen het presentje en het inschrijfgeld op sjk voor...

cosmar,
als ik iets laat zetten word het gewoon het honda logo (wat op het zijkapje staat)

lieke,
vond het al veel geld voor een tattoo, zou het wel een heel groot logo worden voor 1000 euro hihi..

groetjes werner (eerst sparen dan een tattoo)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver gompie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 26 juli 2010 08:56 
Tattoo? Ik neem wel een Bazooka Joe!
Past beter bij het imago van mijn CX...
#weetjenogwel
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 26 juli 2010 21:49 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Ik heb het uit zijn mond gehoord, dus eerste "hand" .
En OJ, iedereen laat toch zijn levenswerk tatoeëren!!!

Groet Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 27 juli 2010 00:19 
En waar blijven nu de giften (extra donatie).
De stand is pas 20 euro dus wederom wie volgt.

Ben

Schrijver Engeltje

Moderator 
#11 | Geplaatst: 27 juli 2010 00:23 
Ik hou van je Ben.......

Wie volgt en steunt de voorzitter, dus ook de club extra!!!!

Lieke
(die zulke uispraken, en zeker ve voorzitter, wel verwezelijkt wil zien worden....)

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 27 juli 2010 08:30 
Lieke
(die zulke uispraken, en zeker ve voorzitter, wel verwezelijkt wil zien worden....)
Moderator ik denk Lieke en dat is als geintje dat het Modderrator moet worden
In Wieringerwerf heb ik hier nog wel wat Indische inkt over vermengt met afgewerkte olie uit mijn De Rode Baron en dat geeft een mooie kleur scharkeering op je huid na dat je getattooweerd bent met het motorfiets logo wat nog uit gezocht moet worden
o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver coenox

Voorzitter 
#13 | Geplaatst: 26 sept. 2010 23:01 
Inmiddels is er 30 euro gestort. Waarvoor dank!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 27 sept. 2010 16:23 
Ik wil best doneren, zogauw ik weet wat de preciese plannen zijn met het bedrag. 20 euro per lid enkel voor het in de lucht houden van een website vind ik wat veel. Toch moet ik toegeven dat ik al veel plezier aan de site en de contacten binnen de club heb beleefd. Dus zogauw ik kan storten, met Iban en BIC nummers i.v.m. buitenlandse stortingen wat mij betreft, doe ik het.
Tattoos heb ik niks mee.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Een weddenschapvan de Voorzitter in Wörnitz...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven