Pjotter DIMMENNNNNNN Man maak me gek, bedacht me net dat ik vorig jaar om deze tijd terug was uit Benidorm, oude vrienden na 26 jaar weer eens bezocht, jij hebt dus wat ook mijn droom is verwezelijkt, jaaa zelfs de koopappartementjes zijn bere goedkoop, 85 dzd en ook een tuin erbij, maaaaar 800 eu is het minimum bij een 40 urige werkweek, dus kom je op hetzelfde uit als hier, ik ga er na mijn 66ste ECHT wel wonen, aowtje nog even 10 jaar maandelijk blijven betalen en dan wegwezen.
Of nu gaan en dan maandelijks 300 eu dokken voor de aow, dat is net even buiten mijn bereik.
Garage huren was hier in Apeldoorn 65 eu. voor mijn auto welteverstaan EN de motor kon er bij in, zo'n ding koop je voor ca. 13. excl. electra etc., maar is zeker te doen, hyphotheek is niet veel duurder dan maandelijkse lasten/huurprijzen en het is je eigendom.
Mijn huurgarage hevelde ik pas over naar iemand die er zijn jeep bij in had staan.
Succes en zet anders op marktplaats motorstalling gezocht in... die en die stad.....onder de garages.
Groet Mai die ook even vanmiddag gaat toeren, liefst naar spanje

)))), maar is mijn metgezel te ver

.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op:
SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk,
zoon van Dr�67.