Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Wat betalen jullie voor stalling?

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 okt. 2010 20:55 | Aangepast door: JiMi 
Laat ik er eens een vraag tegenaan gooien. Gewoon.... uit nieuwsgierigheid:

Hoeveel betalen jullie voor de stalling v/d motor?

Ik heb onlangs een aanbod gekregen voor een schuur van 12m2. Ik mag deze als werkplaats gebruiken en voor stalling (als enige huurder). 10 à 15 minuten rijden vanaf huis. Kosten 65 Euro per maand incl. electriciteit. Geen toegang op zondag.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver voorbijganger
Gast 
#2 | Geplaatst: 1 okt. 2010 21:01 
Garage zonder elektriciteit 34,00 euro per maand vlak om de hoek

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 okt. 2010 22:25 
Dus jij rijdt niet op zondag? Of hebben ze afgesproken, dat de motor gestolen kan worden in het weekend, omdat die dan buiten blijft staan . Een beetje gestoord zijn ze. Ik kan me voorstellen, dat ze geen herrie op zondag willen, als het aan hun huis vast zit, wat betreft klussen.

Bezint eer gij begint......

Groetjes
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 okt. 2010 23:04 
Tsja de zondagsrust dient in sommige regio's gerespecteerd te worden. Huurprijzen zijn afhankelijk van locatie. Ik huur een garage (25 m2) met elektriciteit en water in Amstelveen en dat kost me een rib uit m'n lijf. Motorrijden is een dure hobby!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Arcath
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 okt. 2010 00:40 
Tsjah ik heb de luxe van een schuur bij mijn ouders voor de ene, en binnenkort mijn eigen schuur voor de andere(schuur staat er moet alleen nog deur in waar cx door past)

65,- per maand vind ik aan de hoge kant, als het puur voor de winter is dan is lokale motorboer een idee? bij ons is dat een 5,- per maand.

maja dan kan je er een aantal maanden niet mee rijden.

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 okt. 2010 02:47 
De goedkoopste bij mij in de buurt in € 125,00 euro per maand voor 18 m2.
Dussssssssssssssss...
Ik moet verhuizen
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 2 okt. 2010 07:53 
ik had hier vroeger (nog in de guldentijd) toen ik nog thuiswoonde een garage. die koste volgends mij 85 gulden, zal nu wel dezelfde prijs in euro's zijn...

nu heb ik een hoekhuis, met oprit en de cx past door de poort het schuurtje in, alles in de huurprijs van het huis inbegrepen. geen extra kosten voor het schuurtje hihi..

groetjes werner (nog een paar weken tot lowenhertz)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 2 okt. 2010 08:33 
6 bij 2 meter.. is 12m2. Ik betaal daar 125 euro per jaar voor. Let op, ik praat alleen over een opparvlakte, en dus geen muur. Ik stal mijn auto en motorfietsen lettelijk tussen de caravans. Alleen in de avond uren en op zaterdag en zondag. Het is dus een oude boeren schuur die vol staat met rijdende voorwerpen. Het is niet de bedoeling dat ik daar sleutel, maar zijn heftruc was kapot, ja dan sleutelen we wel ...

groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 2 okt. 2010 10:31 
Ik kocht zo'n 8 jaar geleden een garage van 21m2 op 50 meter van ons huis vandaan. Daar betaalde ik toen ongeveer €40 per maand voor. Dat huis hebben we "ingeruild" voor het huis waar wij nu wonen. De garage is gebleven en zit nu bij de hypotheek van het nieuwe huis in. Ik weet dus niet wat ik er nu voor betaal...

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver sieds

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 2 okt. 2010 12:08 | Aangepast door: sieds 
In Friesland huur ik tijdelijk een garagebox van 3x6 met electrisch voor 105 euro p.mnd.

Mijn eigen box in Grou van 3x6 kocht ik voor 12.000 gulden is is nu 14.000 euro's waard, geen electrisch, evt. aggregaat. (kosten nu 10 euro OZB)

Daarnaast heb ik bij een boer, net zoals Marco in een open ruimte een stalling van 5x2 voor 100 euro p.jaar voor de Volvo (kan ik 's winters niet bij) en voor de caravan in een andere schuur is dat 5x2 voor 175 euro p.jr.

Voor de zeilboot een box van 2.5x 7 in het water binnen in een hal voor 650 euro p.jr.

Hier in Emmeloord huur ik nog een huis met 50m2 garage

en alles staat vol, veel te veel, hoezo crisis?

Maar een garagebox huren is gewoon duur tegenwoordig.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 2 okt. 2010 15:17 
In de omgeving Utrecht betaal je gauw 140 euro per maand. Sleutelen mag dan niet.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver voorbijganger
Gast 
#12 | Geplaatst: 2 okt. 2010 17:36 
Omdat ik vlak bij woon heb ik een gat door de garagemuur geboord en daar een verlengsnoer door heen gepiept. Nadeel is dat de stekker aan de buitenkant buiten de muur bungelt.
Ik kan wel elektra vanuit huis naar mijn garage krijgen als ik wil.

Schrijver udent

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 2 okt. 2010 19:26 
Dus>>>>>>

We gaan allen dat geld bij elkaar schrapen en bouwen ene groot CX Honk.
Kan iedereen gebruik van maken, we maken er een bar in en dan wordt het ook nog een gezellige ontmoetings plek, om te sleutelen en om naar toe te toeren.

Gr Theo, ( die af en toe wat te groet ideeën heeft)
theo cx ds

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 3 okt. 2010 00:53 
Een mooie plek onder een afdak met verwarming van ongeveer 30graden.
Veel ruimte om te sleutelen en het stallen van motor nr1.

Kosten 350euro per maand. ( maar dan zit er wel een groot huis met terras en aanbouw en uitzicht over de vallei in zuid spanje aan vast.)

Mij hoor je niet klagen over de prijs van mijn stalling.

Adiõs pjot
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver mai

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 3 okt. 2010 11:32 | Aangepast door: mai 
Pjotter DIMMENNNNNNN Man maak me gek, bedacht me net dat ik vorig jaar om deze tijd terug was uit Benidorm, oude vrienden na 26 jaar weer eens bezocht, jij hebt dus wat ook mijn droom is verwezelijkt, jaaa zelfs de koopappartementjes zijn bere goedkoop, 85 dzd en ook een tuin erbij, maaaaar 800 eu is het minimum bij een 40 urige werkweek, dus kom je op hetzelfde uit als hier, ik ga er na mijn 66ste ECHT wel wonen, aowtje nog even 10 jaar maandelijk blijven betalen en dan wegwezen.
Of nu gaan en dan maandelijks 300 eu dokken voor de aow, dat is net even buiten mijn bereik.

Garage huren was hier in Apeldoorn 65 eu. voor mijn auto welteverstaan EN de motor kon er bij in, zo'n ding koop je voor ca. 13. excl. electra etc., maar is zeker te doen, hyphotheek is niet veel duurder dan maandelijkse lasten/huurprijzen en het is je eigendom.
Mijn huurgarage hevelde ik pas over naar iemand die er zijn jeep bij in had staan.

Succes en zet anders op marktplaats motorstalling gezocht in... die en die stad.....onder de garages.

Groet Mai die ook even vanmiddag gaat toeren, liefst naar spanje )))), maar is mijn metgezel te ver .
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Wat betalen jullie voor stalling?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 12
Members - 1 [ borisz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven