Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Frame.

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 nov. 2010 21:27 
Ik ben op zoek naar een goed frame met kenteken voor een cx z.

Iemand toevallig in een hoekje nog iets staan ?

Gr. Luc.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver bryan
Gast 
#2 | Geplaatst: 6 nov. 2010 11:02 
ik heb een frame van een custem staan als je dat nodig hebt?

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 nov. 2010 12:37 
je hebt een pb !
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver bryan
Gast 
#4 | Geplaatst: 6 nov. 2010 21:13 
ik heb niks ? als u het tegen mij hebt

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 nov. 2010 21:46 
heb een complete CX staan uit 1987 die je voor 400 mag hebben, supermooi ding zo op wegrijden!
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 6 nov. 2010 23:08 
Hey Chis, sorry maar heb alleen een frame nodig, de rest heb ik zelf nog liggen. Daar wil ik juist vanaf. Het dan in, op en onder een frame bouwen lijkt me een manier waarop het minder grondoppervlak inneemt.

Bedankt,

Gr. Luc.

Schrijver Arcath
Gast 
#7 | Geplaatst: 6 nov. 2010 23:20 
klinkt logies luc, als 't dan nog beetje compleet is kan je t af en toe ver rijden ook nog^^

Schrijver bryan
Gast 
#8 | Geplaatst: 7 nov. 2010 00:19 
wil je dat frame ?

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 7 nov. 2010 08:56 
Hallo Bryan,

Ja sorry heb je al tot 2 x toe een PB gezonden. Doe het nu voor de 3e keer.
Heb je nu weer niets mail mij dan even op luclubberts@gmail.com. of lucrlubberts@hotmail.com.

Gr. Luc

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Frame.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven