Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

iemand nog wat water?

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 nov. 2010 19:20 | Aangepast door: danielstrouven 
'k Zou vandaag 600 km gaan rijden, maar door omstandigheden toch maar uitgesteld. Van donderdag tot nu is er meer dan 100 liter per vierkante meter gevallen, autostrade is gedeeltelijk gesloten en heel Vlaams- en Waals-Brabant is ondergelopen. En morgen voorspellen ze nog eens zoveel regen...Ga de motor op een boot monteren denk ik.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver jos blezer
Gast 
#2 | Geplaatst: 14 nov. 2010 10:09 
Tja Daniël,
Daarom woon ik boven op een berg, denk je droog te zitten. En dan loopt je het regen water achter de kelder deur binnen en voor de garage poort weer uit. Motor is gewassen en garage vloer geschrobt, dus toch weer positief.

gr. Jos

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 nov. 2010 21:51 
Kennen jullie dit liedje? " Het is een kwestie van geduld. Rustig wachten op de dag, dat de Maas heel Limburg vult. Dat de Maas heel Limburg vult. "

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 nov. 2010 16:17 
Maar ik woon niet in Limburg...
1 straatlengte van mijn huis is het water gestopt, en nu begint het terug te trekken, oef!
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 nov. 2010 16:58 
ik woon ook niet in limburg, maar ben nu wel heel benieuwd of cosmar kan zwemmen? die woont ook naast een brug, nou ja in de buurt. heb hem al een tijdje niet gehoord, zou hij weggespoeld zijn hihi

groetjes werner (kan niet reddingszwemmen, maar wil je wel komen redden hoor cosmar)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 nov. 2010 17:29 
blub blub blub blub, blu blub bluurrrb blub blluurrb bluub blub blurb.

Het valt wel mee, ik rij iedere dag droog naar het werk.

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#7 | Geplaatst: 15 nov. 2010 18:44 
Hier net droog kunnen houden in huis maar onze vlake tunnel is niet meer zo vlak

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 iemand nog wat water?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven