Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Glijder :(

Schrijver MatthijsB
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 nov. 2010 16:35 
Hallo allen

Gisterochtend op weg naar m'n werk heb ik helaas een glijder gemaakt. Een combinatie van slecht wegdek, modder, water en te hard remmen heeft ervoor gezorgd dat ik het asfalt van iets dichterbij mocht bekijken dan ik in eerste instantie van plan was.

Met mij gaat alles prima. Vandaag alleen een beetje spierpijn. De CX is er gelukkig ook goed van af gekomen. De koffer is wat geschaafd maar dat is te fixen met wat polyester / glasvezel. Een knipperglaasje is stuk maar gelukkig heeft een vriend van me er nog een aantal liggen. Verder zijn m'n achterrempedaal en stuur ligt verbogen. Het rempedaal kan ik volgens mij gewoon anders bevestigen om het weer in de juiste positie te krijgen. Het stuur wil ik echter wel vernieuwen.

Ik heb al contact gehad met Marco maar aangezien hij niet opstuurt en ik op de dagen dat hij kan niet in de gelegenheid ben om het op te halen vroeg ik mij af of er hier toevallig nog iemand is die een hoog CX500C stuur heeft liggen en bereid is deze aan mij te verkopen

Het motorrijden zal een tijdje niet meer mogelijk zijn omdat ik eerst zal moeten sparen voor een nieuwe helm maar zo gauw als de eerste zonnestralen van het nieuwe jaar weer doorgebroken zijn ben ik weer van de partij

Groet,

Matthijs

Schrijver toto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 nov. 2010 16:53 
D'r ligt er vast nog wel één in HHW.
Ff Teto mailen op teto apedingetje quicknet punt nl
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 nov. 2010 17:10 
Ik heb nog een hoog stuur liggen, komt geloof ik van een CXC 1980, mag je zo komen halen. (Een kleine pleister op de wonde)

Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Arcath
Gast 
#4 | Geplaatst: 26 nov. 2010 18:09 
Mocht het bij bovenstaande niet lukken ligt er hier ook nog een hoog stuur (cx500c/silverwing)

rempedaal valt met verhitten en buis er om (voorzichtig) terug te buigen,
mocht het op te lossen zijn met andere stand bevestigen is dat wel beter.

Sterkte in ieder geval!
elk nadeel heb ze voordeel, je hebt wel weer een reden om nieuwe helm te kopen;)

Groet,

Remco (die ook wel eens te hard geremd heeft)

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 nov. 2010 20:31 
Hebben we eindelijk vorst en ijsvorming op het wegdek ga jij liggen voor wat modder en vriesschade van vorig jaar.
Sterkte met de motor en de nieuwe helm, het stuur gaat wel lukken zo te zien.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 nov. 2010 21:34 
en ik heb ook nog 2 sturen liggen dus keuze zat!!
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 27 nov. 2010 08:27 
Let op, stuur silverwing en CX500 C zijn het zelfde. Er zijn wel twee type's in omloop, maar het afwijkende type heb ik zo af en toe alleen op de silverwing gezien. Deze is met de hoogte het zelfde, maar iets minder breed.
De kans is heel groot dat als je een silverwing stuur neemt, dat alles goed komt.

Groetjes Marco, die vandaag heel druk in in de boekenzaak. Eigenlijk alle dagen nu werkt om boeken te verkopen. Sint en kerst maken het mij altijd druk.......
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver leuvie
Gast 
#8 | Geplaatst: 28 nov. 2010 13:51 
heb dr ook nog een liggen
woon in Assen

wil m ook wel opsturen als t moet.

Schrijver MatthijsB
Gast 
#9 | Geplaatst: 30 nov. 2010 21:06 
Allen hartstikke bedankt voor alle geboden mogelijkheden. Afgelopen zondag heb ik het stuur bij Henk opgehaald. Volgende keer met SJK krijg je een drankje van me

Van de week maar eens monteren en dan eens kijken of de weg nog enigszins begaanbaar is. Anders de XL500 met noppenbanden maar eens helemaal afmaken en daar eens mee in de sneeuw gaan spelen

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#10 | Geplaatst: 30 nov. 2010 21:29 
undefined:
Van de week maar eens monteren en dan eens kijken of de weg nog enigszins begaanbaar is. Anders de XL500 met noppenbanden maar eens helemaal afmaken en daar eens mee in de sneeuw gaan spelen

XL 500!, heb ik er ook 2 van, en rij regelmatig met het XL forum.

Paul

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Glijder :(

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven