Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Kledij

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 feb. 2011 11:50 
Is er iemand al eens in de nieuwe RAD in Zaventem geweest? Of ervaring met een Roleff Steinfeld jas en Roleff Essen broek? ik ben dringend aan nieuw gerief toe, en daarmee zou ik voor 120 euro ongeveer gesteld zijn. Online winkels zijn wel ok, maar pas het toch liever eens...
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 feb. 2011 23:13 
Kom naar de Motorbeurs Utrecht, daar kan je heel voordelig gerief aanschaffen voor vaak absurd lage prijzen en kan je het gerief daar ook eerst passen in paskamers!
Dan ben je gesteld of ongesteld succes.

Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Hansv

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 10 feb. 2011 20:27 
Ik heb de prijzen daar voorbij zien komen, vorig jaar. En als je tot het laatst wacht dan dalen de prijzen nog verder.

Wat een gekkenhuis........

Niks voor mij. Ik betaal wat meer, ja, dom misschien. Maar ik heb wel meer rust.

Harmony,
Hans.
( hoezo oud.......... !!!! )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 feb. 2011 21:54 
Is een beetje te ver/ te vroeg op het seizoen voor mij. Ongesteld was ik nog nooit trouwens, de rest van de familie wel vaker.

Schrijver Arcath
Gast 
#5 | Geplaatst: 10 feb. 2011 22:16 
rijd nu 2 jaar (zomer en winter) met een cyclespirit jas van motozoom. in aanbieding voor 79,- gekocht en nog altijd waterdicht.

maja das ook in utrecht

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 11 feb. 2011 08:50 
Ik heb vorig jaar een jas van Spool aangeschaft op de motorbeurs. Voor echt weinig. Gerenomeerd merk, maar ik ben toch niet echt tevreden. Te zweterig in de zomer en niet waterdicht genoeg als het regent. Volgende keer wil ik me iets minder laten verleiden door de lage prijzen op de beurs en wat beter kijken naar kwaliteit.

Overigens heeft Motozoom tegenwoordig ook twee winkels in Nederland waar je kan passen. De spullen komen sterk overeen met die van Louis in Duitsland. Wat betreft advies en service zijn ze er de afgelopen jaren sterk op vooruit gegaan.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 feb. 2011 10:03 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Motozoom heeft elke week een weekendstunt (zaterdag/zondag), wat vaak nog ver onder de prijs van Louis ligt. Het is altijd maar afwachten welk artikel ze naar voren schuiven, maar ik heb er al een paar keer gebruik van gemaakt. Volgens mij is het een franchisenemer van Louis, want de Louisproducten koop je daar ook met Louislabels er aan.

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Arcath
Gast 
#8 | Geplaatst: 11 feb. 2011 11:12 
Klopt henk!
prijzen van lois zijn alleen vaak wat lager. enkele jaren geleden was de service van motozoom slecht. dit is nu goed, bij mij altijd netjes afgehandeld.

en in de winkel zijn ze erg behulpzaam.
met als voordeel dat je kan passen^^
helmen kan je 24 uur proefdragen, kleding van spotgoedkoop tot vrij prijzig.. en kwaliteit idemdito

maar als de beurs in utrecht al te ver is dan, is de winkel net zo ver^^

overgens geen aandelen maar gewoon tevreden klant

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 12 feb. 2011 11:16 
Hier aan deze kant van de grens zie je vaker Heine-Gericke en RAD als grote moto-ketens, de andere winkels zijn vaak onderdeel van een motozaak, minder keus vaak.
'k Ga straks eens een kijkje nemen in Zaventem (bij Brussel), is 25 km van hier. Ze hebben ook onlineshop en verzenden zelfs gratis in België, maar sommige dingen wil ik toch liever passen. Jammer genoeg weet je pas iets over de echte waterdichtheid als je een tijdje op de moto in de regen rijdt....

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 12 feb. 2011 19:15 | Aangepast door: danielstrouven 
....en dat heb ik net dus even gedaan. maar het was maar een miezerig motregentje, dus nog niet veel wijzer in verband met waterdichtheid.
RADshop ligt even voor IKEA, nieuwe winkel, mensen zijn erg vriendelijk en tweetalig, prima in orde. En ja, Roleff jas en broek gekocht, en dan ook maar laarzen Spirit(is ook Roleff). Resp. ongeveer 80, 50 en 100 euro, samen 230 betaald. En op alles is twee jaar garantie op waterdichtheid of andere mankementen, dus het risico is niet zo groot vind ik.
Voor mij is het nieuwe seizoen vorige week begonnen, als sneeuw en ijs weg willen blijven ga ik weer elke dag rijden. Ik ben er helemaal klaar voor!

http://www.rad.eu/nl/c/p/28457-roleff-steinfeld-zwart-grijs.htm

http://www.rad.eu/nl/c/p/13309-roleff-essen-zwart.htm

http://www.rad.eu/nl/c/p/2691-roleff-spirit-zwart.htm

Als het een beetje te veel naar reclame ruikt, wil ik het gerust wegdoen hoor....

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#11 | Geplaatst: 12 feb. 2011 21:53 
CX-motorfreak leest deze reclame meer als goede tip

Schrijver leuvie
Gast 
#12 | Geplaatst: 13 feb. 2011 01:02 
Ik heb voor mn CX tweede voetse Sidi's zgan van marktplaats (30 euro) Evo jas (wel nieuw, op de motorbeurs bij JacBakker), nu 4 jaar aan zomer en winter, nu net rits moeten vervangen) En een broek van de Lidl (nog niet zo'n goede broek gehad)

Als je je best doet en niet voor status gaat hoeft t allemaal niet zoveel te kosten....

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Kledij

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven