Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

De CX moet nu echt weg!

Schrijver gghouweling
Gast 
#1 | Geplaatst: 21 feb. 2011 10:37 | Aangepast door: gghouweling 
Helaas?
Ja wel een beetje maar er komt een hele mooie nieuwe tweecilinder voor in de plaats. Er moet nu (snel) ruimte komen.

Het gaat om een CX500c van '79 met ongeveer 35000 mijl op de teller (amerikaanse import).
Ziet er nog goed uit en is motorisch in orde. Kan wel een poetsbeurtje en verse olie gebruiken, dat wel.

Ik heb er een heleboel reserve-onderdelen bij; bijna alle onderdelen (behalve een frame) wel één of meerdere aanwezig.

Ik wil de motor wel zo snel mogelijk kwijt maar niet tegen een afbraakprijs. Aan de andere kant hoef ik natuurlijk ook niet de hoofdprijs, gewoon een reeel voorstel?

Foto's kan ik op aanvraag toesturen.

M.v.g.

Gijs

Verwijder bestand #1

Schrijver kwaker
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 feb. 2011 13:31 
Waarom zet niemand er een vraagprijs bij ?

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 feb. 2011 16:52 
Als je even op het prikbord kijkt, helemaal bovenaan bij "vraag en aanbod", staat er al sinds 14 nov. 2007, dan zie je dat je persoonlijk moet handelen door zelf contact op te nemen met aanbieder. Duidelijk lijkt mij.!!!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Peter1
Gast 
#4 | Geplaatst: 21 feb. 2011 18:34 
Toch blijf ik het een beetje overdreven 'regel' vinden

Lijkt mij een duidelijkere en makkelijkere regel dat de adverteerder zo uitgebreid mogelijk zijn waar moet presenteren en eventuele vragen in het desbetreffende topic behandeld kunnen worden, zodat eventuele vragen qua onderhoud, prijs e.d.. door iedereen kan worden gelezen zodat en de verkoper niet telkens dezelfde vragen hoeft te beantwoorden, en potentiële kopers op de hoogte zijn van eerder genoemde.

Dat lijkt mij juist duidelijker

Het is mij onduidelijk waarom die regel hier is op het CX-forum.
Nee, ik zie de reden niet

Schrijver whaaa
Gast 
#5 | Geplaatst: 21 feb. 2011 18:54 
Persoonlijk vind ik het ook wel handig dat een discussie over de staat en de prijs van de aangeboden waar te volgen is. Soms lees ik zo'n topic terwijl ik geen kandidaat koper ben, maar leer ik toch weer wat bij.

Gijs succes met de verkoop.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 21 feb. 2011 20:33 
De regels geven aan dat een aanbieder een duidelijke omschrijving geeft van de geboden waar. Aanvullende vragen stellen kan natuurlijk prima. Onderhandelen over de prijs kun je beter via direct contact doen. Is voor de koper én de verkoper beter.

Overigens vind ik dat een vraagprijs ook verplicht moet zijn. Dat is op heel veel fora verplicht. Zal eens kijken of we dat hier ook kunnen doen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver gghouweling
Gast 
#7 | Geplaatst: 21 feb. 2011 21:11 
Beste mensen,

Ik begrijp wel dat iedereen graag een vraagprijs wil weten. Mijn probleem is echter dat ik niet goed weet wat ik voor de hele handel moet vragen.
Aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk van alles (in één keer) af en aan de andere kant wil ik dat ook weer niet voor een te laag bedrag.

In het verleden heb ik al eens geprobeerd de motor aan de man te brengen. Dat is niet gelukt, enerzijds door gebrek aan reacties anderzijds doordat ik hem eigenlijk niet kwijt wilde. Nu moet hij echter weg, plaatsgebrek.

We wonen in Belgie (niet ver van de NL-grens) en ik vind het eigenlijk ook jammer om hem hier te verkopen; in NL is hij belastingvrij en goed voor nog jaren rijplezier. Bovendien zou ik het leuk vinden als hij bij een liefrhebber terecht komt.

Dussss vraagprijs?
Laten we beginnen bij 800 euro ?

Wie biedt???

M.vr.gr.

Gijs

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 22 feb. 2011 10:14 
Hier in België is de belasting 30 euro per jaar, niet echt superveel he. Maar nee, ik heb genoeg aan 1-tje...voorlopig.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver gghouweling
Gast 
#9 | Geplaatst: 22 feb. 2011 16:33 
De wegenbelasting in Nederland kost je de kop ook niet hoor. Maar als je echt goedkoop wilt rijden, wegenbelastingvrij en een oldtimerverzekering dan betaal je effectief bijna alleen de benzine (en dat is tegenwoordig niet gering).

Enne Daniel, je kunt die van jou ook verkopen? Of je koopt mijn moto+delen als reservevoorraad voor die van jou?

M.vr.gr.

Gijs.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 De CX moet nu echt weg!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven