Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

motorbeurs UTR

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 feb. 2011 19:39 
Beste club leden,

De silverwing en HTC club staan op de motorbeurs.

Loop even langs en zeg ze gedag.
Echter heeft de silverwingclub een aktie, ballonprikken voor het goede doel.
Altijd prijs, maar er zijnook mooie hoofd prijzen bij.

Mocht je niet willen prikken voor 1 euro, dan kunje altijd nog koffie halen.

Je kunt de silverwing club niet missen. Ze staan op het kopse end bij een ingang.

Zondag ben ik er ook, en sta ik daar ook nog vele uren.

Dus, wie weet zien we elkaar daar.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 feb. 2011 19:41 
o, er was nog iets, je kunt nu goedkoop op drie verschillende plekken xenon verlichting kopen voor 49 euro. Geschikt voor de CX en GL.

Wie weet is dat een aanrader.
Ik zelf heb ook een set aangeschaft.
Ik ga kijken of het bevalt.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver jost

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 feb. 2011 20:51 
Heb de kitjes ook zien liggen. De kwaliteit van de fittingen/verstelling voor de bi-xenon vond ik nogal tegenvallen.
Denk toch dat ik voor de (iets?) duurdere PILOT ga. Koop dan een setje voor de auto. Dan ben ik al halfweg
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 feb. 2011 22:48 | Aangepast door: sieds 
Ik heb Xenon al een jaar op de Dragstar zitten, alleen dimlicht en dat bevalt prima. Het groot licht stelt dan niets meer voor.

Was een mooie lange dag gisteren op de beurs, 10 uren met Henk T. op stap geweest en beiden met zo'n toeter met 139 decibel thuisgekomen + de nodige gratis boekjes en dat heeft Henk geweten.

Gelukkig is er dan koffie en een bankje bij de gezellige stand van de Silverwingclub. Bedankt heren.
Ook is het altijd leuk om even te zitten en een biertje te drinken bij het Eagle riders cafe, heerlijke muziek van die oude knarren die er elk jaar weer zijn.

Kwamen Jan uit Belgie en z'n timmerman nog tegen en Joost was er ook met Antoon maar niet gezien.

Al met al een leuk dagje uit en 5 maart nog een keer naar Vehikel.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Peter1
Gast 
#5 | Geplaatst: 26 feb. 2011 12:31 
XENON? en dan ook nog bi?
Ik heb een gele H4 in mijn koplamp zitten

Die claxons van valkmotorparts...ja die staan ook nog op mijn verlanglijstje.

Ach nu kun je nog lekekr verbouwen...nog even en dan is er de APK voor motoren

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 feb. 2011 12:52 
Peter heb je dan nog niet getekend bij de MAG tégen APK voor motoren? Als het aan Nederland ligt, komt die er niet! Er is GEEN redelijk argument om de APK voor motoren in te voeren!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Arcath
Gast 
#7 | Geplaatst: 26 feb. 2011 13:06 
jaja wat een luxe allemaal:P

ik doe het ook met Hv maar dan blue vision, en 2 maal H1

APK komt er ongetwijfeld het is Nederland.. hoe meer regeltjes hoe beter:P en argumenten hoeven dan niet redelijk te zijn;)

de vraag is alleen wanneer, MAG zal de boel hooguit vertragen(lees enkele jaren)

desalniettemin heb ik ook getekend:P

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 26 feb. 2011 13:35 
dat van die APK, heb ik gemengde gevoelens over. Voorasl nog tegen. Zeker gezien de staat van de motorfiets die ik op de parkeer plaats van motorbeurs stonden.
Echter, weet ik ook hoe sommigen naar mij toe rijden voor een onderhouds beurt. En dan vertel ik ze dood leuk dat ik niks met die motorfiets ga doen. Reden, te doorgerot. Dus ik zie in sommige gevallen wel degelijk de vraag naar de APK.

Betrek je het nu op landelijk nivo, dan vraag ik hoeveel ongelukken er zijn door achterstallig onderhoud, en daar zijn voorals nog geen gegevens van.

Dat was wel het geval met auto's, vandaar de apk op de auto.

Maar zit je om een APK verlegen, dan kun je het altijd aan me vragen om er een uit te voeren. Je krijgt van mij te horen waar het fout of goed zit.
Helaas keur ik dan bijna alles af. Het stadslicht lampje is bij veel modellen niet aan wezig of niet aan gesloten. Ja dan, dan zijn de poppen aan het dansen.......
groetjes Marco.

Schrijver Peter1
Gast 
#9 | Geplaatst: 26 feb. 2011 14:09 
@HonkieTonkie: ja getekend, maar als de plannen er al liggen is het vaak alleen maar een kwestie van tijd.

@Marco: Idd, het stadslampje...maar die doet het bij mij , maar er zijn daarentegen wel enkele! 'lichte!! mankementen' die de motor zouden doen afkeuren.

Ja, het mooie weer komt er weer aan zodat die lichte mankementen ook weer opgelost kunnen worden

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 26 feb. 2011 20:01 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
@Marco, het stadslicht is niet verplicht op onze CX/GL motoren, toen ik bij de RDW mijn vorige GL500 liet keuren (bij het invoeren uit België) werd het mij eerst ook gezegd, maar bij het nazien van de eisen bleek dit pas bij motoren na 1987 verplicht en het geluid was bij mij ook ruim onder de 92DB. Waarschijnlijk moet dat tegenwoordig ook een stuk minder zijn.

En......... kwam de persoon niet bij jou, omdat hij zelf vond, dat er wat aan gedaan moest worden?
De reden van NIET APK is juist, omdat men zelf weet op een betrouwbare motor te moeten rijden èn de meeste motoren rijden misschien 3-5000 km per jaar en velen halen dat nog niet eens!!!

Groet van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 27 feb. 2011 08:56 
APK keuring in Wieringerwerf bij een gesetificeerde keurmeester
Ja dat gaat nog eens gebeuren
Het papiertje heb ik al maar het rijk wil er nog niet aan
O.J,
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 motorbeurs UTR

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven