Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Te koop Honda CX 500 1978

Schrijver Sherlock61
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 april 2011 18:33 
Sinds 9 jaar heb ik deze trouwe motorfiets. Vorige week reed ik op de snelweg en ik merkte, toen ik extra gas gaf dat de motor heel erg inhield. Ik kon nog naar de vluchtstrook rijden maar gelukkig sloeg hij niet af. Ik ben toen maar binnendoor op mijn gemak naar huis gereden. Ik heb toen maar een deze club geraadpleegd en volgens mij heeft het met de nokkenas te maken. Ik heb geen zin om er veel geld meer aan uit te geven dus bied ik hem nu te koop aan. Er zit net een nieuwe achterband op en het profiel van de voorband is ook nog redelijk. De motor is van 1978 en heeft 73328 km gereden. Twee jaar terug is er een nieuw zadel opgezet en de CDI unit is vernieuwd (2e hands). Verder startte hij altijd!! In de winter werd er niet mee gereden. De motor heeft uiteraard zijn gebruikerssporen. Toch verwacht ik er nog wel een leuk prijsje voor te krijgen. Alleen de achterband kostte mij 138 euro. Dus wie biedt?
Andere foto's zijn uiteraard op aanvraag beschikbaar.

Schrijver Sherlock61
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 april 2011 19:07 
Eens kijken of het lukt om een foto te uploaden bij de tekst lukte het niet.

Oh ja de motor staat in Waddinxveen.

Groet Sherlock61 of gewoon Johan

Schrijver Sherlock61
Gast 
#3 | Geplaatst: 3 april 2011 19:10 
Nog maar eens grrrrr

Schrijver Jos Schraa
Gast 
#4 | Geplaatst: 2 juli 2011 23:30 
Hoi Sherlock61,

Het zou jammer zijn indien je je CX weg doet om je genoemde reden.
Als je de deksels van de carburateurs verwijderd en deze samen met de zuigers van de sproeiernaalden schoon maakt, dan zul je merken dat je machientje weer rijdt als vanouds.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te koop Honda CX 500 1978

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven