Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Enquete KLPD

Schrijver Arcath
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 april 2011 15:46 
KLIK

de uitslag van de enquete KLPD die als ik mij goed herinner ook hier is langsgekomen..

verbazingwekkend wat voor reacties er op volgen...

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 april 2011 16:58 
toch vind ik linksrijden minder irritant als die leuke automobilist die gewoon ff zijn ramen gaat sproeien zonder te kijken of ik erachter rij!

groetjes werner (als ik wil inhalen kom ik er wel tussen)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 april 2011 21:22 | Aangepast door: sieds 
Die opmerking van Werner zag ik er ook tussen staan.

De snelle jongen willen en kunnen gewoon niet 120 rijden vandaar de ergernis volgens mij over links rijden en hier allerlei niets terzake doende argumenten voor gebruiken.
Het volgende sprak mij dus persoonlijk aan:

citaat enquete:
Ik erger mij als autobestuurster aan die motorrijders, die op de linkerrijbaan met hoge snelheid uit het niets opduiken en langsscheuren of ze iemand moeten gaan reanimeren. Dat is pas een gevaar op de weg. Bij een maximum snelheid van 120 km/uur, zijn er gelijke rechten, maar daar wensen vele motorrijders zich niet aan te confirmeren.

Ik schrik bovendien erg van de toon die in de reacties aangeslagen word.
Zij en wij, haat en nijd vandaar al die ongelukken, geen tolerantie meer.

Lange leve de cruiser motor !!

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hansv

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 3 april 2011 22:22 | Aangepast door: Hansv 
Als ik op de motor rij, en zo'n figuur in de auto ziet mij, geel hesje en kuip en alles nog niet, dan denk ik soms wel eens: #&@**@#!!

Als ik in de auto rij, en plots duikt er op het meest onzinnige moment een motorrijder op, links of rechts voorbij of zich naar voren wringend bij de verkeerslichten, dan denk ik soms wel eens: #&@**@#!!

Als ik op de motor rij, en ik zie een mede motorrijder duizelingwekkende toeren uithalen, gevolggevend aan een hoge concentratie adrenaline en hormomen, dan denk ik soms wel eens 'tsssssss....stakker'

Als ik in de auto zit, en ik zie een mede-automobilist zich ingespannen, met een gezicht vol stress weer één autootje verder invoegen, daarbij minstens vijf mede weggebruikers de stuipen op het lijf jagend, en zichzelf bijna een hartaanval bezorgend, dan denk ik soms wel eens: 'tsssssss....stakker'

Verkeer is een dynamisch geheel. Sommige weggebruikers maken het wat dynamischer als anderen.

Harmony,
Hans.
( harmonie, ook in het verkeer )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 april 2011 13:03 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Heeft Coen op 2 februari j.l. al aangegeven.

Ik vind peuken uit het raam gooien ook niet zo'n frisse bezigheid. Gelukkig nog nooit tussen m'n tanden gekregen, blijkbaar weten ze dat ik niet rook.
Het bumperkleven, ook al heb ik geen bumper, maar een spatlap met een dreigende Garfield met ballende vuist en tekst "Get off my tail" staat op nummer 1 !!!

Ik las nog even verder en iemand reageerde op onze gele- en rode hesjes:
Hij vond dat irritant, want hij dacht steeds, dat er officiële instanties aankwamen.....dat is nou juist de bedoeling, dat wij opvallen bij de sluimerende automobilist. We moesten ons normaal kleden volgens deze persoon.......Wat een domme reactie.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Willem CX
Gast 
#6 | Geplaatst: 4 april 2011 13:56 
Heb net ook wat zitten lezen. Wat een frustraties zeg!
Geef mij maar de kop van Noord Holland: weinig verkeer; 130 op de A7 voor wie harder wil. Nr 1 is altijd dat ik het naar mijn zin heb. En vaak is dat bedeesd, niet altijd naar het maximum en niet altijd maar inhalen. Doe zoals de Engelanders zeggen : "don't overdrive". Ik denk zo heel veel kilometers te kunnen maken...

Willem

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Enquete KLPD

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven