Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

forum lezen

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 april 2011 08:12 
zoals het kopje al zegt; wie leest er hier allemaal het forum, of doen de meeste alleebn de top5 die nog op de hoofdpagina staan?

het valt namelijk op dat er weinig reacties meer zijn als het niet meer bij de laatste 5 staat op de hoodfpagina...

groetjes werner (leest het forum wel, maar ziet moeilijk waar nieuwe berichten bijstaan)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 april 2011 09:09 
doen de meeste alleebn de top5 die nog op de hoofdpagina staan?

Als je dat doet, dan mis je dus sowieso berichten. Ik weet niet precies hoe die top 5 tot stand komt, maar hij toont in elk geval niet persé de laatste 5 geplaatste reacties. Ik vermoed dat hij de 5 laatste ONDERWERPEN toont, niet de 5 laatste REACTIES.
Ikzelf klik altijd op "Prikbord". In het overzicht wat dan verschijnt, worden de 3 laatste REACTIES getoond. Het liefst had ik die lijst uitgebreid gezien tot 10 (of meer) laatste reacties.
Ik meen me te herinneren dat ik dit al eens besproken heb met het forum-management, maar zij zijn gebonden aan de beperkingen van de onderliggende techniek en kunnen dat niet zomaar veranderen. En dat is dan ook wel weer begrijpelijk.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 april 2011 10:35 
Klopt, zijn de laatste 5 onderwerpen die bij "home" staan.
En ik ben het met Jimi eens dat op het prikbord zeker 10 laatste reacties zichtbaar zouden moeten zijn om e.e.a. bij te houden.
Dat zou echt een meerwaarde voor het forum zijn aangezien de CX club voornamelijk een internetclub is.
Aan de andere kant, hoeveel reageren er eigenlijk, zijn vaak dezelfde mensen.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Peter1
Gast 
#4 | Geplaatst: 9 april 2011 10:55 
Ik heb de topics op RSS staan.
Dat is een 'top 10' van de laatst gestarte topics.
Toch weer 5 meer ;)

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 april 2011 11:52 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Het is zo simpel, als je naar het Prikbord gaat en je kiest daar voor "laatste reacties", dan krijg je ze allemaal op volgorde te zien. Dus niet 3 of 5 of 10, nee allemaal!!!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 9 april 2011 13:15 
Kun je daar misschien een schermprintje van laten zien? Want als ik klik op "Laatste reacties", dan krijg ik er slechts 3 te zien.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Peter1
Gast 
#7 | Geplaatst: 9 april 2011 14:17 | Aangepast door: Peter1 
Inderdaad ik ook
'laatste reacties' komt hier niet verder dan 3 berichten.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 9 april 2011 18:58 
Prikbord maar eerst je eigen inlogen daarna naar de onderdeel die je zoekt kijk maar op Algemeen dan kan je tot de oprichting kijken en ook bij de anderen
o.j. die oud is maar Frans goed begrijpt dus ik vind dat Frans wel eens in het Zonnetje gezet mag worden .
Iemand mag er een Poll van Maken
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 9 april 2011 20:03 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Wat Ouwe_Jan zegt.
@ JiMi en Peter1: Je kijkt niet naar wat er onder staat, dat zijn er inderdaad 3, maar je kijkt naar de onderwerpen en daarachter zie je de datum van plaatsing met de naam van de plaatser en ....daarachter de datum van reactie met de naam van de beantwoorder.
Je kan direct aan de datum zien of het nieuw of oud is....simpel toch!!!

Let op : kiezen voor sorteren op laatste reacties.

Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver toto

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 9 april 2011 21:03 
Ik heb gewoon http://www.hondacx500.nl/phpdata/forum/index.php als bladwijzer, klik die aan en kijk ff bij de verschillende forums. Ben ik in notime weer helemaal bij en 't voordeel is, dat 't dan net zo breed op je scherm komt als je scherm breed is.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Hansv

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 9 april 2011 23:44 
Ik lees het forum, en heb bij mijn voorkeuren ingesteld staan dat de laatste reacties bovenaan staan. Dus betreffende praatgroep openen en dan weet ik of er wat nieuws is.
Da's dus niet zo moeilijk....

Harmony,
Hans.
( vind 5 nieuwe items op de 'front-page genoeg )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Peter1
Gast 
#12 | Geplaatst: 16 april 2011 09:43 
Statistieken -> top40

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 forum lezen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven