Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Dit ben ik.

Schrijver Koen Verrecht
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 april 2011 01:42 
Hallo allemaal!

Ik ben Koen Verrecht, leerkracht lager onderwijs in Leuven, België, en ik heb mezelf een goeie maand geleden een CX500 aangeschaft. Zalige machine, rijdt fantastisch vind ik. 't Is trouwens m'n eerste motor, waar ik momenteel dus ook mee leer rijden. Hij is wel onderhoudsintensief vermoed ik, er zal regelmatig wel wat werk aan zijn, want zo heel goed is ie niet in orde.
Na m'n aankoop ben ik op deze site terecht gekomen, en nu ik het zo al enkele weken gevolgd heb hier, leek het me de hoogste tijd om mezelf eens voor te stellen
Twee interessante zaken heb ik al ontdekt:
1) het zogenaamde 'stamcafé Zuid', dat is een maandelijkse bijeenkomst bij Boeres in Wezemaal? Handig, zo vlak bij de deur Ik ga proberen er volgende keer bij te zijn!
2) CX-onderdelenbeurs in Veghel, deze zondag. Daar zou ik ook supergraag naartoe gaan. Helaas mag ik nog niet in het buitenland rijden met m'n voorlopig rijbewijs. Maar misschien kan ik wel een auto lenen, en dan kom ik een kijkje nemen! Ben op zoek naar spiegels en vooral ook een bagagerek...

Daarnaast lijkt het me hier een enorm interessant forum met een schat aan informatie en zeker ook een heel aangename sfeer. Blij dat ik dit ontdekt heb!

Groeten!

Verwijder bestand #1

Schrijver Peter1
Gast 
#2 | Geplaatst: 30 april 2011 06:25 
Welkom
Spiegels zal je a.s. zondag op de onderdelenbeurs(kan er nog steeds helaas niet bij zijn) wel kunnen vinden en wellicht een (universeel) bagagerek+koffers ook.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 april 2011 06:50 | Aangepast door: beinhart 
hallo koen,

welkom bij het cx forum, mischien tot morge dan. is wel een mooie dag om de mensen achter de namen te leren kennen.

verder als je de cx een beetje bijhoud vind ik dat "onderhoudsintensief" wel meevallen. maar ja elke motor heeft natuurlijk zijn onderhoud nodig...

groetjes werner (altijd met bijrijder)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver jos blezer
Gast 
#4 | Geplaatst: 30 april 2011 08:36 
Hallo Koen.

Welkom, en alweer iemand besmet met het cx virus.
Tijdens stamcafé zuid zijn altijd wel cx gekken aanwezig die je kunnen helpen aan info en spullen, en de handjes.

Trouwens het volgende stamcafé zuid is volgens de agenda 6 mei. En nu moet ik even nagaan of er veel cx-ers gaan komen. (gooien we even in de groep)

Noteer maar in je agenda het Pinkster- weekend in Vielsalm. zullen veel belgie's cx rijders gaan komen.

Vriendelijke groeten Jos.

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#5 | Geplaatst: 30 april 2011 08:56 
Welkom

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 30 april 2011 13:26 
Welkom koen.

Onderhoudsintensief gaat nog wel. Het zijn wat oudere motoren met een eigen karakter. Je zult af en toe iets extra's moeten doen. Verder is het de vloeistoffen goed in de gaten houden. De cardan heeft weinig onderhoud eigenlijk geen vergeleken met een ketting. Intensief gebruik van de motor voorkomt vaak zelfs onderhoud doordat alle bewegende delen gesmeerd blijven.

Stamtafel zuid is idd een leuke bijeenkomst. 6 mei ben ik daar ook weer van de party. Hopelijk vind ik het deze keer makkelijker dan de eerste keer ;).

Komende zondag is een leuke gelegenheid om een hoop zotten uit Nederland en Belgie tegen het lijf te lopen in Veghel.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 30 april 2011 22:52 | Aangepast door: danielstrouven 
Welkom Koen. Zeker naar stamcafe Zuid komen, zo leer je wat cx'ers uit de buurt kennen. Ikzelf ben van Wezemaal....
Ja die cx-en je moet er vaak wel iets aan doen, maar ze blijven meestal wel rijden. Kosten zijn betaalbaar en er is nog aan veel onderdelen te komen. En dat is bij andere oude machines vaak veel moeilijker.
Laat maar weten als je 6 mei kan komen naar Boeres, het is zoveel makkelijker en plezanter om iets af te spreken als je er eenmaal geweest bent. De eerste keer dat iemand komt krijgt hij van mij alvast het eerste drankje getrakteerd!
Cosmar en Jos, jullie ook misschien als jullie heel braaf zijn, ok?
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Dit ben ik.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven