Hallo allemaal!
Ik ben Koen Verrecht, leerkracht lager onderwijs in Leuven, België, en ik heb mezelf een goeie maand geleden een CX500 aangeschaft. Zalige machine, rijdt fantastisch vind ik. 't Is trouwens m'n eerste motor, waar ik momenteel dus ook mee leer rijden. Hij is wel onderhoudsintensief vermoed ik, er zal regelmatig wel wat werk aan zijn, want zo heel goed is ie niet in orde.
Na m'n aankoop ben ik op deze site terecht gekomen, en nu ik het zo al enkele weken gevolgd heb hier, leek het me de hoogste tijd om mezelf eens voor te stellen

Twee interessante zaken heb ik al ontdekt:
1) het zogenaamde 'stamcafé Zuid', dat is een maandelijkse bijeenkomst bij Boeres in Wezemaal? Handig, zo vlak bij de deur

Ik ga proberen er volgende keer bij te zijn!
2) CX-onderdelenbeurs in Veghel, deze zondag. Daar zou ik ook supergraag naartoe gaan. Helaas mag ik nog niet in het buitenland rijden met m'n voorlopig rijbewijs. Maar misschien kan ik wel een auto lenen, en dan kom ik een kijkje nemen! Ben op zoek naar spiegels en vooral ook een bagagerek...
Daarnaast lijkt het me hier een enorm interessant forum met een schat aan informatie en zeker ook een heel aangename sfeer. Blij dat ik dit ontdekt heb!
Groeten!