Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Het beste 1 persoonstentje

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 juni 2011 19:57 
Wat is het beste (en hopelijk ook betaalbare) éénpersoonstentje dat geschikt is om te vervoeren op de CX?

Ik zoek een tentje dat snel op te zetten is, compact opgevouwen kan worden en van goede kwaliteit is dus geen vergiet of ritsen die je zo kapot trekt enz.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 juni 2011 20:14 | Aangepast door: sieds 
Die van HansV.

Merk Khyam Erectie: type Highlander .

Staat in enkele minuten.

Enige nadeel is de breedte ingepakt; 80 cm.

Staat nog wel op mijn verlanglijstje, maar hoe lang zal ik nog kamperen?
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 7 juni 2011 20:50 | Aangepast door: coenox 
Hmm. Ja, 80 cm is best veel voor een erectie.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 juni 2011 20:55 
Ja met die van Coen, die hij vorig jaar had, kan je ook zwemmen.

Ik heb er diverse, kleinere (ook gekregen van Coen en Lieke), maar gebruik die nog steeds van de Aldi €29,-
Is nog steeds niet lek, doet het prima, heb ook altijd mijn stokken erbij....

groet michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Hansv

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 7 juni 2011 21:37 | Aangepast door: Hansv 
Tja, het beste tentje.

Die KHYAM die Sieds al noemde.... Ik vind het een meesterlijk geval. Niet goedkoop, dat echt niet. Maar hij kan in 20 seconden opgezet zijn. ik heb het gezien, met klokje in de hand. Zelf haal ik het binnen de twee minuten, en als ik er eerst een extra grondzeil onderleg wordt het bijna vier minuten.

Maar een goed tentje ..... !!!!

Harmony,
Hans
( die goede spullen heeft, en nog een goed hoofd erbij zoekt )

PS
Die 80 centimeter.... Dat valt mee, mijn Polaris kuip is breder, en mijn Krauser kofferset ook.
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 juni 2011 22:03 
Volgens mij is het een tweepersoons tentje, Jan heeft een één persoonstentje, dat je bijna als een slaapzak aantrekt, maar deze tentjes zijn veel duurder. Èn vééééél kleiner.

Gr. Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 7 juni 2011 22:13 
Dat tentje van Hansv is inderdaad een mooi ding zeg! Wel erg duur, maar ja kwaliteit mag iets kosten vind ik.

Zelf kwam ik net DEZE tegen bij Perry Sport. Ook een mooi dingetje en een heel stuk goedkoper. Maar de kwaliteit? Geen idee. Foto:
Tent
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#8 | Geplaatst: 7 juni 2011 22:31 
Gewoon een pubtentje alwaar we heel wat winters in hebben gelegen tijdens militaire dienst

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 7 juni 2011 22:35 | Aangepast door: Johan de Vries 
Deze Coleman kan ingepakt in een redelijke tanktas, en is al een seizoen of vijf naar tevredenheid in gebruik als bijzettent en snelle opzetter onderweg.

Johan
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 7 juni 2011 22:38 
Ik reageer even op mijzelf:
Het Coleman tentje heeft goede recensies en kost bij Perry Sport 100 Euro, maar bij Obelink 75 Euro! Hij zet helaas veel minder snel op dan de Khyam, maar weegt minder en is compacter verpakt. Dus ja... twijfel...twijfel....

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 7 juni 2011 22:42 
En ondertussen verorber ik voor de zoveelste maal het reisverslag op de site van Hansv, waar ik ontzettend veel van leer wat betreft "vakantie vieren op de motor". Voor mij is dat iets geheel nieuws.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 7 juni 2011 22:54 | Aangepast door: beinhart 
ha jimi,

ik heb vorig jaar ook naar die khyam gekeken, maar ben op de; safarica uitgekomen, daar moet je alleen bij de ingang nog ff zelf een fiberstang doorheen schuiven.

groetjes werner (heb ook jaaren met een gewoon iglootje van de schoenenreus gedaan van 40 guldentjes)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 7 juni 2011 23:19 
Kijk ook eens op de Louis.de site, zij hebben vaak heel goede tenten in de opruiming, merken, die hier wel het dubbele kosten.
Bovendien verkopen ze ook motorreserve onderdelen
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver sieds

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 7 juni 2011 23:54 | Aangepast door: sieds 
Niet doen Jimi, die tent van Perry sport.

Bij regen is alles gelijk nat van binnen omdat er geen luifeltje boven de opening zit.
Die scheve openingen is helemaal niks waard bij regen.

Koop dan een koepeltentje voor 25 euro met luifel of een goede van Khyam.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 7 juni 2011 23:58 
Persoonlijk ben ik van de katoenen tenten... ik heb dan ook al een paar jaar deze tent:

http://www.vanengelenhoven.net/Tours_bestanden/image016.jpg

De Esvo Hazelaar. hij is niet echt licht met zijn 8 kilogrammen. Maar 2 personen kunnen er prima in! De hele tent past in 2 zakjes van 50 x 15 cm. En duur??
fl 600,- = € 275,- / 31 = € 8,80 per jaar
Koopje toch??

Groet Erik. ( Die ALTIJD zijn tentje op de zolder laat drogen na gebruik, vandaar dat hij al 31 jaar mee gaat!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Het beste 1 persoonstentje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven