Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

gratis frame + kenteken wel snel!

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver leuvie
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 juni 2011 17:06 
Ik ben bijna klaar met mn ene CX slopen: nu sta ik op t punt de brief met kenteken naar het RDW op te sturen en oen bedacht ik me dat er misschien in de club wel iemand is die m wel wil overnemen (wel ff overschrijven natuurlijk)
gratis voor niets, maar dan wel graag snel laten weten. Woonplaats Assen...

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#2 | Geplaatst: 6 juni 2011 18:04 
Leuvie,

Je kunt ook het frame met kenteken compleet bij een autosloop inleveren en dan krijg je een vrijwaring krijgen scheelt je een brief en postzegels.

Groeten Arno

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 juni 2011 22:52 
ha leuvie,

ja ik heb wel interesse, nou ja eigenlijk meer de vriendin. lang verhaal kort uitgelegd; we hebben een cx zonder kenteken (met belgische papieren) en moet als die opgebouwd is opnieuw laten keuren...

slaan we eventueel het framenummer over? als dat een optie is,want dit frame is wel helemaal opnieuw gepoedercoat en blok hangt er al in en hij is al ver opgebouwd...

groetjes werner (rij dan met aanhanger wel over assen terug vanuit friesland)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#4 | Geplaatst: 6 juni 2011 23:31 
Scheelt je een hoop gedoe met keuren

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 juni 2011 07:51 
he freak,

is dat zo'n gedoe dan? maar leuvie had ik gistere ook persoonlijk nog ff gemailt en die zei al; is het niet makkelijker als hij het plaatje gewoon opstuurt.

groetjes werner (weet niet dat dat zo makkelijk is met plaatje en kenteken overzetten naar ander frame?)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 juni 2011 10:29 
Als je het nummerplaatje kunt overzetten is het geen punt.
Is dan niet na te gaan dat het van een andere motor komt.
Plaatje is er toch af geweest ivm poedercoaten?

Ik ben 40 jaar geleden wel een keer gepakt met het omkatten van een VW kever door het ingeslagen nummer te veranderen maar dat was ook enigszins te zien. (een Duitse kever werd een Nederlandse)
Auto moest toen naar de sloop en een boete.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 7 juni 2011 11:06 
ja sieds,

wij hebben nu hetzelfde, maar dan met een belg. maar dan zetten we gewoon het plaatje over en laten het nummer in het balhoofd staan..

groetjes werner (ook eens gepakt, maar niet gezocht dus mocht doorrijden na een foto van roy hihi)

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#8 | Geplaatst: 7 juni 2011 18:23 
Kijk keuren is op zich niks bijzonders, even afspraak maken in Roosendaal, en voor nog geen 100 euro heb je een nieuw kenteken maar dan moeten er wel pinkers op zitten, nummers kloppen enz. Nu zet je eventueel het motorplaatje over en je hangt er een kenteken aan wat dan op je naam staat en dan heb je niks verder te doen.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 7 juni 2011 22:51 
ja freak,

en als het plaatje en kenteken erop zitten komt de rest ook wel, scheelt alleen weer 2 dingen; 1 helemaal in orde maken om te keuren. en daarna weer gedeeltelijk uit elkaar om mooi te maken.

en 2 alles ombouwen in een frame met kenteken, nu staat ie al gedeeltelijk in elkaar, blokkie heeft al gedraait en is niks mis mee.. dus lekker rustig verder opbouwen voor sjk

groetjes werner (maar we zijn ook met de achtertuin bezig)

Schrijver wimF
Gast 
#10 | Geplaatst: 9 juni 2011 16:13 
ben niet mee

als je het frame-nr overbouwt, kloppen de papieren toch niet met het motor-nr?

(even introduceren: woon in belgië, heb nog geen cx, maar op zoek naar een project)

Schrijver Teto

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 9 juni 2011 21:34 
Ik heb geen CX die hetzelfde motornummer heeft als framenummer.........
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver wimF
Gast 
#12 | Geplaatst: 10 juni 2011 06:20 | Aangepast door: wimF 
jazeker, maar staat het motornummer dan niet op de papieren?

Schrijver sieds

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 10 juni 2011 09:54 
Nee, niet in Nederland.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 10 juni 2011 19:16 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
@wimF , Vroeger stonden beide nummers op het kenteken, daar heb ik in 1966 behoorlijk gedonder mee gehad, maar zelfs bij de RDW worden ze wijzer

Groetjes Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Carnax

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 15 juni 2011 10:00 
Is 'ie al weg? Zo niet, een vriend van mij heeft zeker interesse.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gratis frame + kenteken wel snel!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven