Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

CX 500 B - 1983 - € 350,-

Schrijver lswarte
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 juni 2011 23:09 
Mijn CX 500 B uit 1983 is te koop. De vraagprijs is € 350,-. Voor meer informatie en foto's klik je op de link.
Ik ben bereikbaar met een via een PB of telefonisch: 06-51819138.

Laurens Swarte
Den Helder

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 juni 2011 23:50 
hee laurens,

ik had begrepen dat je rooie cx was verkocht en dat je er toch 1tje wilde housden? maar 350 voor een complete cx met zoveel onderdelen is niet duur, moet je er vanaf heb je ruimte gebrek?

groetjes werner (helaas geen plaats voor nog meer cx'en)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver lswarte
Gast 
#3 | Geplaatst: 8 juni 2011 08:23 
Die rode is inderdaad verkocht. En die zwarte wil ik ook wel kwijt.

De realiteit is dat ik er niet aan toe kom om dat ding eens goed op te knappen. Daarom doe ik 'm liever over aan iemand die er wel aan toekomt om dat ding de liefde en aandacht te geven die het toekomt.

Hij staat niet echt in de weg, maar om nog tot m'n pensioen te wachten totdat ik voldoende tijd heb is ook weer zowat...

Groetjes, Laurens.

Schrijver Hansv

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 8 juni 2011 22:40 
Ik zou zo iets best willen hebben, en ja, dan bedoel ik kopen. Maar ik denk niet dat ik de juiste persoon ben om 'liefde en aandacht' te geven. Mijn CX moet echt werken voor z'n drinken.
Bovendien zou het dan de tweede buitenslaper worden. Nee, daar worden ze in het algemeen niet beter van.

En Laurens, opknappen. Een foto verbergt natuurlijk vele gebreken, maar hij ziet er nog best goed uit, op de foto dan.

Ik denk ook dat het hier een beetje zou rommelen, en dan geen onweer, En misschien zou ik dan de derde buitenslaper worden, en daar voel ik niets voor.

Maar de Rakker is over een jaar of twee/drie ook aan andere uitlaten en zo toe, en dat zou dan weer....

Harmony,
Hans.
(die weet dat 'ie aan het doordraven is, en dat 'ie dat niet moet doen)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Teto

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 11 juni 2011 11:45 | Aangepast door: Teto 
Is wel mooi maar zit boven ons budget....
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver lswarte
Gast 
#6 | Geplaatst: 19 juni 2011 23:13 
Is verkocht.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CX 500 B - 1983 - € 350,-

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven