Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Piek Motors Oosterbeek

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 juni 2011 18:26 | Aangepast door: JiMi 
Hoi,

Het restauratieproject van mijn CX500 is al een tijdje klaar. Nou ja, bijna dan. Ik zoek nog één onderdeel, namelijk een nieuwe, originele dealersticker (op het spatbord) waar de motor destijds gekocht is. Dat was Piek Motors uit Oosterbeek. Die zaak bestaat al jaren niet meer. Ik heb contact gehad met een oud-medewerker daar, maar die kon me niet verder helpen.

Daarom heb ik op mijn website een "Gezocht" advertentie geplaatst. En ik probeer het hier ook maar even. Wie heeft er héél toevallig zo'n sticker ergens in een hoekje liggen? Laat het me weten!

Het gaat om de volgende sticker:
Piek
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver TheGOoSTaD
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 juni 2011 23:09 
hmm, ik kan je niet verder helpen, maar als je contact hebt met een oud-werknemer misschien kun je dan achterhalen waar ze de stickers besteld hebben. Het archief van Repro bedrijven gaat vaak vrij lang terug en misschien kun je er een paar nabestellen.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 juni 2011 21:46 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Je hebt de foto al, maak er een sticker van en plak hem op, niemand ziet dat het een kopie is tòch?! Is die nog "oud" ook.!

Groetjes van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 juni 2011 21:58 
Sterker nog, het is me gelukt om het origineel onbeschadigd van het oude spatbord te verwijderen. Dus ik zou hem op zich zo terug kunnen plakken op het nieuwe spatbord. Maar ja, een nieuw (origineel) exemplaar is toch wat leuker. Dus ik blijf nog even doorzoeken.

Thanks in elk geval
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Piek Motors Oosterbeek

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven