Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Te koop: 2x cx500 custom

Schrijver Richard1967
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 juni 2011 12:01 
Te koop twee Honda CX500 Custom in matige maar rijbare staat.

Wegens alweer een tweede val met breuk heb ik besloten dat (voorlopig) de vier wielen van mijn beide CX500C motorfietsen plaatst gaan maken voor een andere onvervulde wens: de vier wielen van een 2cv

Daarom heb ik te koop:

Honda CX500C uit 1983 met km stand 75050 in de kleur zwart.

De staat van de fiets is matig en er zit nogal wat werk aan. Het blok is drie jaar geleden open geweest ivm een kapotte stator. Daarna na 1 succesvolle test binnen weggezet zonder uitlaat. In principe dus wel een rijdende motor en zeker geen sloopfiets.

Wat mankeert er nog aan:
• Uitlaat monteren, alle onderdelen aanwezig m.u.v. balanspot
• Linker knipperlicht voor is afgebroken
• Benzineslang moet worden vervangen
• Zadel is gescheurd in de naad
• Lak op linker zijkapje is beschadigd, maar de motor vraagt sowieso om een mooi nieuw kleurtje
• Verbogen versnellingspook (door eerste val op de andere motor, toen verwisseld)
• Goede schoonmaak en poetsbeurt

Honda CX500C ook uit 1983 met miles- stand 51162 in de originele cx-kleur blauw.

De staat van de fiets is beter maar ook hier zit wel wat onderhoudswerk aan. Het is een goed rijdende en altijd startende motor waar ik het hele jaar door mee naar mijn werk reed. (Naar de papieren van deze fiets ben ik overigens nog naarstig op zoek tussen al mijn paperassen, maar dat komt goed).
Extra: mooie Sissyseat met topkoffertje

Wat mankeert er nog aan:
• Balanspot vervangen, zit een gat in.
• Rechter buitenspiegel is eruit gevallen.
• Voorvorken lekken (volgens een kennis met kennis de oorzaak van mijn laatste val)
• Ook hier zadel gescheurd in de naad
• Verbogen versnellingspook (door tweede val waardoor ik nu nog in het gips loop
• Banden zijn langzaam aan vervanging toe
• Windscherm flink beschadigd, moet vervangen of verwijderd worden.
• Choke knopje is afgebroken, choke moet nu met een tangetje worden uitgetrokken
• Goede schoonmaak en poetsbeurt

Ik hou van eerlijke handel vandaar mijn ruime opsomming van mankementen, maar ik ben geen kenner dus garandeer niet dat de rest 100% in orde is, dus kom kijken en overtuig jezelf. Ik woon in Huizen (boven Hilversum).

Prijzen? Ik dacht aan 200 voor de eerste en 300 voor de tweede motor. Neem je ze allebei mee, dan kan er nog wel wat vanaf. Aan onderdelen is het natuurlijk al waard en ik ben niet vies van een paar daagjes slopen, maar ik heb natuurlijk liever dat ze blijven rijden. Denk ook aan transport!

Groeten,
Richard ([url=mailto:richardvanos@hevan.nl]richardvanos@hevan.nl[/url] of 06-27744736)

P.S. ruilen tegen een 2cv, ongeacht staat is ook prima. Waardeverschil kan ik mogelijk bijbetalen.

Schrijver Richard1967
Gast 
#2 | Geplaatst: 19 juni 2011 19:44 
Ze staan inmiddels met foto's op marktplaats: URL.

Gezien het uitblijven van reacties vermoed ik dat mij richtprijzen aan de hoge kant zijn. Wie heeft een betere indicatie?

De eerste ...
De eerste ...
Verwijder bestand #2

Schrijver Teto

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 juni 2011 23:05 
Ik bied het standaard bedrag, €.100,-- voor alles bij elkaar.
Als ik de foto zie moet er nog wel wat aan gebeuren om er weer wat van te maken.
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver Richard1967
Gast 
#4 | Geplaatst: 21 juni 2011 08:41 
Hoi Teto (e.a.),

Voor €100 mag je de 1e (de zwarte) motor komen halen. Voor de 2e wil ik minimaal €200 hebben.
Er moet absoluut nog wat aan gebeuren maar het zijn zeker geen sloopfietsen.
(op marktplaats wel onder onderdelen gezet omdat deze rubriek gratis is

Gr. Richard

Schrijver Richard1967
Gast 
#5 | Geplaatst: 3 juli 2011 23:14 
De 2e, blauwe (rijdende) custom is verkocht. De zwarte is nog over: loop of sloop. Na 15 juni (8 weken vakantie!) begin ik met de demontage en zijn de onderdelen beschikbaar.
Tot die tijd is ie in zijn geheel nog te koop voor 100 euri's.

Groeten,
Richard

Schrijver roelgoris
Gast 
#6 | Geplaatst: 25 sept. 2011 13:38 
Goedemiddag,

Hoe gaat het ondertussen met de zwarte CX?
Nog steeds te koop of ondertussen al in onderdelen beschikbaar?
Indien nog in zijn geheel, denk je dat-ie nog een rit tot in Antwerpen aankan als ik met mijn nummerplaat tot bij jou geraak?

Groetjes,
Roel

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te koop: 2x cx500 custom

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven