Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Goed adres voor stalen remleidingen

Schrijver Ronald K
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 juni 2011 22:22 | Aangepast door: Ronald K 
Via onderstaand bedrijf heb ik mijn stalen Goodridge remleidingen gekocht en ik was inclusief verzending minder dan 90 euro kwijt. Ik had een nog iets duurdere uitvoering want ik wilde ze in het zwart om een beetje in de originele stijl te blijven. Misschien dat jullie er iets aan hebben. Ik heb in ponden incl. verzenden 81,50 GBP betaald. Dat is ongeveer 85 euro's en incl alle plunjers en ringen. De tijd tussen bestellen en levering was twee weken, omdat ik een afwijkende kleur bestelde.

http://shop.ebay.nl/?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=brake+cx500&_sacat=See-All-Categorie s

Groeten,

Ronald

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 juni 2011 23:05 
Ik heb ook via E-Bay hetzelfde merk "Goodridge" remleidingen gekocht voor de Turbo, 4 delig, dus voor en achter voor € 94,60 / 84,98 pond, ik heb er 2 á 3 weken op gewacht, want ze moesten nog gemaakt worden er zaten ook een regiment stickers bij, ik denk om reclame te maken op de CX site!

Groetjes Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 juli 2011 10:41 
Ik heb de mijne ook via Ebay, voor 68 euro thuis maar moet eens kijken hoe die knakker heet waar ik ze van kocht.

Schrijver Arcath
Gast 
#4 | Geplaatst: 1 juli 2011 15:59 
Dat is niet eens zo gek, al snel 30 euro goedkoper dan in Nederland.

ik heb op de silverwing een cx stuur (laag)
dan moet ik wss, ook de cx remleidingen hebben?

de orginele zitten er nu nog op maar is eigenlijk iets te lang

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Goed adres voor stalen remleidingen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven