Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Kuip vraagje

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 juli 2011 22:11 
Weet iemand wat voor soort / merk kuip er op deze motor zit?? :

http://www.hondacx500.nl/images/jobim.jpg

Ik heb er nog onderdelen van liggen zoals de ruit in rook kleur, de koplamp met behuizing. met de naam erbij verkoopt dit misschien makkelijker op MP.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 21 juli 2011 22:27 
Erik,

Is dat niet een schurgers kuip? Type kan ik even niet op komen.

Harmony,
Hans.
( heeft een Rickman Polaris kuip op de RR )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 juli 2011 23:33 
Nou Hans, het zou kunnen maar de enige Schurgers kuip die ik ken ziet er zo uit:

http://www.hondacx500.nl/images/juli2007/cxe_elderkamp2.jpg

Kan iemand hier uitsluitsel over geven??

Groet Erik. ( Bekende motor trouwens..... )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 22 juli 2011 10:20 
Erik, Marco.Mazda heeft er zoeen. ( kijk in showroom, bij de euro's)
Misschien kan hij uitsluitsel geven.
Groet, theoj

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 22 juli 2011 12:33 
Heey Theo,

Dat had ik ook al gezien maar het leek mij niet helemaal gepast om zomaar iedereen te mailen die zo'n kuip heeft maar ik zal hem toch maar eens mailen. Het is overigens niet een kuip in de kwaliteit van een Schurgers of Vetter kuip, er zitten dan ook heel wat reparaties in de zij delen van de kuip!! Ik ga er niet meer aan repareren, er ligt een mooie Schurgers kuip te wachten voor de onderdelen CX500e.

Groet Erik.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 22 juli 2011 16:52 
Heb Marco gemaild maar hij weet helaas ook niet van welk merk de kuip is. hij heeft ook de CXE niet meer.

Groet Erik.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 22 juli 2011 16:59 
Zit ik net ff op MP te zoeken naar een CX500, staat er een CX500 bovenaan!! Met daar op een kuip!!! Het is de kuip waar ik onderdelen van heb.... En er zit een sticker op SHARK staat er op!!!!! Ik ben er uit Het is een Shark kuip!!

Groet Erik.

Schrijver theojansen
Gast 
#8 | Geplaatst: 22 juli 2011 20:36 
Mooi dat je het nu weet.
Ik had er niet eerder een gezien.
Groet theo.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Kuip vraagje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven