Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Weer terug van SJK

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 21 aug. 2011 21:36 
De linkjes van Coenox doen het niet. Ik heb hem al even een PM gestuurd.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver coenox

Voorzitter 
#17 | Geplaatst: 21 aug. 2011 21:40 
Moest nog 'openbaar' instellen. Onbekendheid met Picassa. Nu werkt het.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 21 aug. 2011 21:42 
Bingo! En bedankt Coenox
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 21 aug. 2011 22:46 
Een heel fijn weekeinde gehad, wat, dit was weer een topper, het weer was top, de mensen waren top.

Ik heb heel erg genoten....

De foto's zijn erg mooi en ook daar kun je zien dat het sfeertje erg fijn was...ondanks dat erg geen live, nou geen live muziek, heeft Jimi het prima opgelost.

Live muziek kan ook door het bestuur gedaan worden...Frans, Wouter, Rembrandt en JiMi???? dit zou het SJK kwartet kunnen worden.

maar goed, en we hebben er een Duits donateur erbij!! Micha uit Hannover.

Bedankt en tot de volgende SJK.

Nogmaals bestuur perfect geregeld.

groetjes Mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver thoosje
Gast 
#20 | Geplaatst: 21 aug. 2011 23:26 
na een fantastisch weekend maar ook heel zwaar! ook weer thuis helaas vanmorgen vroeg moeten vertrekken omdat ik vanmiddag nog een feestje had!
ik heb mijn terug reis in 4 uur kunnen klaren (met een 41 jaar oude brommer is 40 al heel hard!) ik hoop het volgend jaar wat sneller te kunnen doen op een mooie cx. we zullen zien!!!!! in ieder geval iedereen ontzettend bedankt voor de sfeer en de gezelligheid en tot volgend jaar!

m.v.g. thomas.

Schrijver Carnax

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 22 aug. 2011 15:05 
Bedankt voor de foto's mensen! Ik zie er graag nog veel meer tegemoet.

Rob

Schrijver blondie
Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 22 aug. 2011 15:08 
Eindelijk terug thuis in enkele etappe's weliswaar, 650km totaal afgelegd met veel buien, maar heelhuids en goed terug in België!
Het was voor mij één van de mooiste ervaringen uit de voorbije jaren, heb er heel wat grenzen mee verlegd, en heel wat angsten overwonnen, de liefde en warmte die van de kern van de club uitgaat is onbetaalbaar en niet te beschrijven, ik voel me eventjes "on top of the world" Nu nagenieten, en zeker tot volgend jaar!
Caroline alias Blondie

Schrijver Jan vd Geest
Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 22 aug. 2011 18:47 
Topweekendje weer,
hier nog een impressie van de oldtimerdag in ruinerwold.

http://youtu.be/T_YIbzv0_V4

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 23 aug. 2011 12:49 
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad. Mijn eerste SJK, na twee jaar forum! Nu eindelijk de koppen achter de avatars gezien. Sommigen vielen mee en anderen.... maar de sfeer en de toon van de gesprekken was gewoon gezellig. Wat mij betreft tot volgend jaar. En, heel belangrijk, met een goede achterband!

Uiteindelijk bleek dat ik de bedenkelijke prijs van de gladste achterband te hebben gewonnen (kleur en kenteken waren niet goed genoemd tijdens de prijsuitreiking) Maar ik pak de handschoen op en rijd binnenkort met een nieuwe achterband.

Vlak voor mijn vertrek vertelde ik nog aan iemand dat ik zo'n bloedhekel heb om in de regen te rijden. Ik was nog geen twee minuten onderweg en toen kreeg ik die bui over mij heen waarin de clubtent op geruimd moest worden. 'k had het even niet naar mijn zin, de opruimers ook niet, zo te lezen.

De terugreis was in twee uur gepiept. Net als op de heenweg had ik de Houtribdijk weer voor mij alleen. Da's toch een hele aparte ervaring. Toen ik thuis net van de motor af was gestapt ging er voor mijn huis een Harley uit 1925 met een klapband onderuit. De beste man meteen geholpen nog met mijn motorpak aan. Maar dat is weer een heel ander verhaal.

Gisteren was ik weer even bij boer Jan om de caravan op te halen. Hoe vol van herinneringen kan een leeg veld zijn! Boer Jan was erg content hoe de boel achter was gelaten. Femmie vertelde dat ze het al te vaak wel anders hadden meegemaakt met andere groepen. Ik geloof dat de club wel een graag geziene gast is bij boer Jan en zijn vrouw.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 26 aug. 2011 20:30 | Aangepast door: JiMi 
Ik kom nergens foto's van de burnout wedstrijd tegen

Daarom hier mijn foto:

burnout

Vrgr,
JiMi (die het leuk vindt om een beetje te photoshoppen)
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 26 aug. 2011 21:38 
Leuk gedaan en nog meer bijzonder, dat je het presteert met stilstaand achterwiel, of is het met 1/4000 sec. Gelukkig geen APK voor motoren, want daar kwam ie anders niet door
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 26 aug. 2011 21:51 
En ik ben nog lang niet thuis..... nog lange niet nog lange niet. maar wel onderweg. nog heel veel kilometers te gaan maar het eind komt er aan.

We hebben het super naar ons zin gehad. jammer dat we de tent nat in moesten pakken, het duurt nog 10 dagen voor we hem kunnen drogen.
Maar dan droogt hij ook echt.

Iedereen de groeten van ons en hopelijk tot volgend jaar.

Adiõs pjot en de rest. (wil kijken of vechta volgend jaar wel lukt)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver Dre67
Gast 
#28 | Geplaatst: 28 aug. 2011 11:34 
Hey JiMi,

Coen en ik hadden wel even een burnout gedaan.
Mijn achterwiel en het gras rookten wel.
Helaas geen foto's van, erg jammer.
Ik was voor de tweede keer op SJK en nu zonder vrouw en kids.
Alleen Jeff was mee.
Volgendjaar wel weer met z'n allen.
Marianne was thuis gebleven na een verbouwing van 3 weken om de keet weer een beetje schoon te krijgen.
Maar wel een giga goed weekeind gehad.

Gr, Dré

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Weer terug van SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven