Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

300.000 km

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 aug. 2011 21:56 
Het was effe doorrijden, maar vandaag - donderdag 25 augustus - rond 18.00 uur op de A6, afslag Almere Stad (hectometerpaal 51,5) de drie ton op de klok gezet. Zo, die mijlpaal is ook weer binnen!
Wie had dat durven denken toen ik deze motor 25 jaar geleden bij Multimotor (de dealer) ging ophalen. Toen nog met een maagdelijke 0 km op de teller.
Ik denk dat ik maar eens een bedankbriefje aan Honda Tokio ga sturen.
Op naar de 4 ton!
groet,
Emile

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 aug. 2011 22:03 
Emile,

Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal!! Doe er nog maar een paar ton bij zou ik zo zeggen!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 aug. 2011 22:09 
Ziezo dat heb je effe mooi gedaan, gefeliciteerd!

Maarre.... op een CX? Altijd netjes onderhouden? Nog steeds hetzelfde blok?
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 aug. 2011 22:28 
Ha Emile, dat is niet mis, gefeliciteerd met deze kmpaal , kijk dat is toch iets anders als een mijlpaal

Groet van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#5 | Geplaatst: 25 aug. 2011 22:32 
Hoi JiMi,
Ja, nog steeds met hetzelfde blok, zelfde zuigers (bij 150.000 de zuigerveren vervangen).
Ik heb al die tijd een logboek bijgehouden met alle onderhoud en km-standen.
Ik heb me in het verleden wel eens gewaagd aan ombouw, maar inmiddels is hij weer in nagenoeg originele staat. Bevalt uiteindelijk toch het beste.
De KM-teller heb ik inmiddels wel 2 maal vervangen. Niet het sterkste onderdeel aan deze motor en helaas - voor de puristen onder ons - niet te reviseren. Ik weet inmiddels dat ook de KM-teller zo nu en dan een druppeltje siliconenolie nodig heeft. Hetzelfde spul als Arai altijd geeft bij een nieuwe helm.
Groet.

Schrijver Hansv

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 25 aug. 2011 23:02 
300.000 Km. Dat is een aardig stukje. En dat voor techniek van meer dan 30 jaar oud!
gefeliciteerd ermee, en rij voorzichtig, danm haalt 'ie de 4 ook nog wel.

Harmony,
Hans
( pas 140.000 of zo )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 25 aug. 2011 23:58 | Aangepast door: sieds 
= 12.000 km gemiddeld per jaar

Bijna niet te geloven dat zo'n 650? blok zoveel kilometers kan maken.

Gefeliciteerd met het behaalde resultaat wat nog geen garantie geeft voor de toekomst

En rustig gereden? speciaal behandeld?

Maar klopt het allemaal wel met al die tellers?
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Floris
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 26 aug. 2011 00:42 | Aangepast door: Floris 
Hey pik welgefeliciteerd, het is je gelukt. Ik heb het verslag van de 240.000 km marathon-test (MOTO73, mei 2006) hier nog liggen. Zal proberen een scan te maken.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 26 aug. 2011 08:29 
Emile dat is toch wat zoveel kilometers op de CX je zult wel EEELT op je bibs hebben anders weet ik het niet
Maar nog even en je bent de Wereld rond gereden
Emile nog vele kilometers en een behouden thuis komst na elke rit die je maakt
Ouwe_Jan
Die de kilometers na zijn eerste motor niet heeft opgeschreven in de 60 jaar dat ik motor rijd
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 26 aug. 2011 10:12 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Ouwe_Jan, Emile is nu al 7,5X om de wereld gereden met zijn CX, een echte wereldreiziger!!!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 26 aug. 2011 10:13 
Nou Jan DAT heeft tie inmiddels al zo'n 7 keer gedaan.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Jaime Pescador
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 26 aug. 2011 13:00 | Aangepast door: Jaime Pescador 
Nog maar net 100.000 km en teller weer op showroom stand. Deze stand bereikte mijn CX ook gisteren 25/8 en steekt natuurlijk schril af bij de ongelooflijke 3 ton van Emile.
Maar toch was ik er wel een beetje blij mee om weer zo'n maagdelijke teller te zien Mijn motor is de ZH 37-53, zie no 110 in de showroom. Verder moet ik mijn km's verdelen over CB500F, XR 600R en ST 1100 want die moeten ook aan de beurt komen.

Schrijver janb35
Gast 
#13 | Geplaatst: 26 aug. 2011 18:26 
Hallo motorvrienden,

Sinds vandaag de bezitter van een echte cx 500. Hij loopt nog voor geen meter maar daar zal hoop ik wel verandering in komen. Het probleem is hoogst waarschijnlijk het cdi kastje, maar daar heb ik een ander voor. Dus heb goede hoop.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#14 | Geplaatst: 26 aug. 2011 20:11 
Emile,

Van harte gefeliciteerd! Ik weet dat de CX het kan, maar ik wist ook dat jij het kunt! Motorrijder pur sang. En die 400.000 haal je ook nog wel.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#15 | Geplaatst: 30 aug. 2011 22:37 
Beste mensen,
dank voor jullie complimenten. Hardstikke leuk om het allemaal te lezen.
Beste Sieds, die 3 ton is echt 'genuine'. Ik heb vanaf de aankoop altijd een logboek bijgehouden. kan er een 1000 km naast zitten, maar niet meer.
Het streven is nu de 4 ton, maar dat zal nog even duren.
Groets,
Emile

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 300.000 km

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven