Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Goede CDI gevraagd (2de keer).

Schrijver sjouke
Gast 
#1 | Geplaatst: 20 aug. 2011 13:11 
Stom gelijk topic gesloten was nie de bedoeling, ik heb de CDI nog steeds nodig (betref CX uit '78). Sorry voor deze stommiteit, gr Sjouke.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 23 aug. 2011 23:20 
Gezien op Marktplaats
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sjouke
Gast 
#3 | Geplaatst: 24 aug. 2011 17:41 
Hallo Mast, bedankt voor het meekijken en denken. Ik heb gisteren net contact gehad me deze verkoper, de CDI was in principe al verkocht maar de koper had tot dan toe nog niets van zich laten horen. Is dit vandaag nog het geval dan is hij voor mij (hopen dus maar). In ieder geval bedankt, ik waardeer dit zeer. Mocht dit het geval zijn dan laat ik het zeker weten op het forum. Gr Sjouke.

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#4 | Geplaatst: 24 aug. 2011 23:32 
Je zoekt er 1 zoals die op marktplaats? Ik heb die misschien nog wel liggen afkomstig van een schade CX

Schrijver sjouke
Gast 
#5 | Geplaatst: 25 aug. 2011 22:40 
Hoi CXmotofreak, bedankt voor je reactie. Ik zoek een cdi van een CX A-type uit 78. Ik heb contact met degene van markplaats en ook deze vraag gestelt want ik heb begrepen dat je niet alle CDI's zomaar over kunt zetten (klopt dat?). Ik weet morgen meer en laat de verdere ontwikkelingen wel weten. Gr Sjouke

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#6 | Geplaatst: 26 aug. 2011 11:29 
Is goed, ik heb er meerdere typen liggen, morgenochtend vertrek ik naar de eiffel voor een aantal dagen dus wees gerust als er niet gelijk antwoord volgt

Schrijver sjouke
Gast 
#7 | Geplaatst: 26 aug. 2011 16:18 
Hoi cxmotorfreak, ik ben ondertussen voorzien door de tip van Mast. in ieder geval bendankt voor je reaktie. Ik laat jullie hier nog wel weten of de CDI inderdaad het probleem was. Gr Sjouke.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Goede CDI gevraagd (2de keer).

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 1 [ Stoofpeer ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven