De aanhef zegt het al, de laatste tanktastocht heet "Rondje Breda". Deze begint in Oosterhout en eindigt in Chaam.De rit is op zaterdag 8 Oktober of zondag 16 Oktober. Zijn er CXers, die daar aan mee willen doen en welke dag prefereert men. Jan, jij woont in Breda, wat denk jij er van met 10 versnellingen,maar niet van een CX, maar wel een Veluwebezoeker!!!
Groet van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2026 +
Suzuki Burgman 400