Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

nabewerkte cilinderkoppen 650

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#1 | Geplaatst: 28 okt. 2011 21:52 
Beste vrienden,
van mijn voormalige cx650 caféracerproject (zie de showroom) heb ik nog 2 zeseneenhalf clinderkoppen met nabewerkte poorten die op de plank liggen te verstoffen.
Zowel de in- als uitlaatpoorten zijn bewerkt. Dat werk heb ik destijd uitbesteed bij Jan Smit Powerparts in Wormer. Kostte een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Ik heb geen Dynojet-run gegevens, maar met deze koppen heeft de 650 merkbaar meer vermogen en accelereert sneller. Op mijn '3 Ton' 650 zitten overigens ook nabewerkte cilinderkoppen.

Goh, waarom doe je ze weg?
Nou, mijn CX500 Turbo is dringend toe aan een opknapbeurt en ik mag geen greep meer doen in de huishoudpot.

Verder heb ik - met enige pijn in mijn hart - voor de liefhebbers ook nog andere spullen, zoals:
- een versterkte achterbrug (door Star Twin) (CX500A)
- een complete 2 in 1 rvs - uitlaat (Star Twin) (kan ook op een 500)
- speciaal door Technoflex vervaardigde achterveerelementen. Demping 20-voudig instelbaar.
- Scitsu elektronische toerenteller (inductie).

Heeft iemand een mooi bod voor de cilinderkoppen of voor een van de andere spullen?

Groet,
Emile (Steenwijk (OV) )
06 - 1138 1043 of 0521 - 52 44 40
emile.verstege@gmail.com

kijkje in de poort
kijkje in de poort
Verwijder bestand #1
van ietsjes verder
van ietsjes verder
Verwijder bestand #2

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 nabewerkte cilinderkoppen 650

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven