Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Rubber setje voor rem cilinders voorwiel.

Schrijver Eric Jaspers
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 nov. 2011 18:59 | Aangepast door: Eric Jaspers 
Voor mijn Honda CX 500 E uit 1982 die in Zuid-Portugal staat ben ik op zoek naar een setje rubbers (noem ik het maar even) voor mijn voorrem omdat die in Portugal niet te krijgen zijn. Wie kan mij helpen of tippen waar ik die onderdelen kan vinden? Het gaat dus totaal om 6 rubbers namelijk 4 ringen zoals op foto plus twee rubbertjes die in een pen gaan.

Alvast bedankt voor het mee denken.

Schrijver Eric Jaspers
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 nov. 2011 19:25 | Aangepast door: Eric Jaspers 
Voor mijn Honda CX 500 E uit 1982 die in Zuid-Portugal staat ben ik op zoek naar een setje rubbers (noem ik het maar even) voor mijn voorrem omdat die in Portugal niet te krijgen zijn. Wie kan mij helpen of tippen waar ik die onderdelen kan vinden? Het gaat dus totaal om 6 rubbers namelijk 4 ringen zoals op foto plus twee rubbertjes die in een pen gaan.

Alvast bedankt voor het mee denken.

Links de cilinder afgebeeld en rechts 2 x rubber ringen die om de pistons gaan..
Links de cilinder afgebeeld en rechts 2 x rubber ringen die om de pistons gaan..
Verwijder bestand #1
2 x rubber ringen plus rechtsonder pen en links daarvan stukje rubber
2 x rubber ringen plus rechtsonder pen en links daarvan stukje rubber
Verwijder bestand #2

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 nov. 2011 20:17 
Hallo Erik.De rubbers die je zoekt ,kan je nog bij de motorzaak kopen .Ik heb ze ook liggen ,en kan ze wel opsturen . Gr Wim.

Schrijver Eric Jaspers
Gast 
#4 | Geplaatst: 6 nov. 2011 12:09 
Hoi Willen, wellicht gaat er wat mis met de communicatie op dit forum of ik zie iets over het hoofd maar ik heb niks meer vana je gehoord sinds de laatste keer dat ik jou een mailtje heb gestuurd aangaande setje rubbers voor de voorrem?? Zou je aub willen reageren?

grt,

eric

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Rubber setje voor rem cilinders voorwiel.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven