Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

stomme wielrenners

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver chantal

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 17 jan. 2012 17:48 
vandaag voor eerst weer met motor op pad geweest. afspraak waar ik naar toemoest. en auto rijden ging al wel dus had zoiets met dit weer gaan we de motor proberen. voor zekerheid maar met zijspan dat als ik misselijk word van mn herssenschudding ik hem aan de kant kan zetten zonder om te vallen als ik mn voeten niet optijd op de grond heb. heen weg via wat doorgaande wegen en lekker gereden. dus terugweg lekker binnendoor want dan zit er geen tijddruk achter en kan ik nog wat langer genieten van de rit. nouja dat was de bedoeling

rijd ik met een km of 50 over de landwegentjes rijden er van die stomme wielrenners. die ondanks dat ik toeterde niet aan de kant gingen. had mn gas al los maar moets toch echt uit wijken anders had ik 4 wielrenners in mn bakkie. had ik dat nou maar gedaan, want nu stond het zijspan niet optijd stil en is in de sloot beland. gevolg.... voorvork helemaal krom. en moeten wachten op takelwagen. die hem netjes thuis heeft afgeleverd. heb trouwens gedaan wat je moet doen.... (misschien met zijspan niet maar dat weet ik niet zeker). koppeling in knijpen, naar de weg blijven kijken waar ik naar toe wilde (dus niet naar de sloot wat ook als gevolg heeft dat ik niet wist via welke kant ik de boom heb gemist, pas na sporen onderzoek teweten gekomen) en remmen. aan de sporen te zien de boom maar net gemist. ik lag 2 meter van de motor vandaan in de motor op de akker. maar voor zover ik nu kan zeggen heb ik alleen maar wat meer koppijn (dus weer terug bij af met mn hersenschudding) en hier en daar een blauwe plek om mn been.

werner heeft foto's genomen en zal die wel plaatsen. staan op zijn computer en niet op de mijne

een ding weet ik wel.... mn hekel aan wielrenners is nou nog meer.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 jan. 2012 18:00 
ja ze belde,

hallo werner ik ben met de motor in de sloot beland, maar ik heb zelf niks riep ze eracheraan! kom jij met de auto dan kunnen we de motor uit de sloot trekken en mischien nog naar huis rijden?

nou daar zag ik dat het voorwiel wel heel erg dwars stond hihi...
wel geschrokken, maar de motor is repareerbaar, mischien wel voor zondag alle hulp is welkom voorvork is krom dus vanaf het balhoofd naar beneden alles vernieuwen maar...

groetjes werner (wel geschrokken, foto's volgen nog)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 jan. 2012 18:03 
HoiChantal,

Balen van wat er gebeurd is maar fijn dat je dit verhaal heb kunnen schrijven
je moet er niet aan denken dat je de boom niet had gemist
beterschap met je blauwe plekken

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 jan. 2012 18:06 
de foto's;

http://s1137.photobucket.com/albums/n518/beinhart/zijspan%20in%20slootje/
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver theojansen
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 jan. 2012 19:41 
Hoi Chantal en Werner, indrukwekkende foto's zeg.
Chantal je hebt enorm geluk gehad. Sterkte met de pijn. Dat span komt ook wel weer in orde.
Groetjes, theoj

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 jan. 2012 20:47 
Gelukkig heb je het nog goed ervan afgebracht, beterschap, en die motor , dat komt wel weer, gr Theo.
theo cx ds

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 17 jan. 2012 20:56 
Weer een hoofdstuk toegevoegd aan "Het leven van een motorrijdster". Geluk bij een ongeluk, bomen geven niet mee, hou je haaks, beterschap en voorzichtig met je hoofd !!!

Groeten Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 17 jan. 2012 20:58 
Beterschap, en het had inderdaad een stuk slechter af kunnen lopen.

Coen
Ps. Vlak voor kerst hebben ze een stuk van mijn rechter buitenmeniscus weggehaald. Mag niet meer hardlopen. Was van plan om weer meer te gaan fietsen. Ik zal een beetje uit de buurt blijven ...
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 17 jan. 2012 21:39 
Auw, niet leuk.
Gelukkig mankeer je zelf niks.

Nogmaals beterschap

En die fietsers niet de schuld geven, je doet het zelf
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hansv

Bestuur 
#10 | Geplaatst: 17 jan. 2012 21:45 
Tja.... Zo rij je op de weg en zo rij je van de weg.

Ik heb gemerkt dat fietsers ( vooral in een groep) snel last hebben van zuurstf tekort. Daardoor treed een massa hallucinatie op, wat er voor zorgt dat ze gezamelijk denken aan de Tour de France mee te doen, en dus altijd de weg voor zich alleen hebben. Deze gedachtegang wordt niet door de overige weggebruikers gedeelt, zoals je gemerkt hebt.

Sterkte met je vervolg-schudding.

En Werner sterkte met het span....

Harmony,
Hans.
( fietst zelden in groepen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 17 jan. 2012 23:40 
Heey Chantal,

Heel veel sterkte met het bijkomen van je hersenschudding en de blauwe plekken!!

Ik denk dat hier toch ook weer blijkt dat zijspan rijden echt niet gelijk is aan gewoon motorrijden. kijken is natuurlijk in bijde gevallen erg belangrijk maar heeft op de losse motor wel effect maar op een span niet. een span kan je niet met je lichaam besturen. bij hard remmen met een span wil die automatisch links af en mogelijk speelt dat hier ook mee.

Sterkte en blijven oefenen op het span hoor!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver chantal

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 18 jan. 2012 07:58 
bedankt allemaal.

afgezien van een blauwe knie en wat spierpijn valt het allemaal best mee. mn hoofd is alweer net als gisterochend dus komt allemaal weer goed.

het span word weer ff sleutelen maar dan is het helemaal in orde en stap ik er gewoon weer op. nu was toch al de planning dat aan de goldwing ook een span komt, en dan met geremt wiel. en dat word inprinciepe dan de motor waar ik meeste op rijd. naast mn toekomstige solo fiets die er wel komt. maar met solo kan sorca niet mee en als het lekker weer is wil ik toch wel samen met haar op de motor naar het werk.

als ik me zo blijf voelen als nu dan zit de kans er dik in dat ik zondag aanwezig zal zijn. maar kan van dag tot dag verschillen met me dus we zien het wel.

groetjes chantal (die gauw weer de oude wil zijn en motor rijden)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 18 jan. 2012 12:47 
ja er zijn nieuwe foto's in het album erbij, nu is de motor schoon en duidelijker is het te zien.

zijspan in slootje

groetjes werner (wel raar een motor schoonmaken?)

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 18 jan. 2012 14:41 
Poeh, wat een verhaal Chantal. Eerst de hersenschudding, nu dit. Als ik de foto's zie, had je je been wel kunnen breken. Is niet gebeurd, gelukkig maar. Heb je nog hulp gekregen van de wielrenners?

Sterkte en beterschap met je schrammen.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 18 jan. 2012 15:13 
nee jimi,

die zijn vrolijk doorgereden dus...

maar de nieuwe voorvork zit erin, alleen spatbord moet nog rechtgebogen worden, links nieuwe remblokken en een ander stuur erop. dan kan ze zondag op de motor naar de nieuwjaarsborrel

groetjes werner (net proefgereden door de straat)

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 stomme wielrenners

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 1 [ coenox ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven