Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Stamtafel Groene Hart wordt verschoven

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 5 feb. 2012 20:25 
Aanstaande donderdag zou de eerste stamtafel Groene Hart zijn. We willen graag de eerste keer een grote opkomst, liefst ook met wat motoren erbij. Het leek ons daarom verstandig de eerste bijeenkomst in verband met het weer een maand op te schuiven. Eerste bijeenkomst wordt dan 15 maart. Agenda wordt hier nog op aangepast.

Tot dan!

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 feb. 2012 22:10 
Wat jammer.
Ik had het al helemaal in de planning opgenomen. Weliswaar niet met de motor, want met deze temperaturen vind ik het toch wat frisjes worden, maar toch....

15 maart herkansing!

Harmony,
Hans.
( die extra sokkken aanheeft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 5 feb. 2012 22:21 
Lieve Hans,

Veiligheid voor alles!! Ook met het voertuig met 4 banden. Er gebeuren mij nog teveel ongelukken met dit weer.

Koffie is er altijd!! Dat weet je, alleen de stamtafel liever met rijdbaar weer!

Knuf
Lieke
(die dit ook teleurstellend vindt, maar liever de club op een veilige manier bijeen houdt!)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 feb. 2012 22:29 
Ik had wel in mijn planning staan om donderdag op de motor naar de groene te komen! Maar ok, een maand later kan ook nog!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 feb. 2012 23:06 
Lieke, ben je overgestapt naar de derde donderdag van de maand?

Gr. Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Engeltje

Moderator 
#6 | Geplaatst: 5 feb. 2012 23:25 
@Erik,
Veilig bij een stamtafel komen is super, maar ook naar huis! NicoProdeo (onze vader MichaelR en Moi) strooit al tig jaar in de winter voor de provinciën. Zolang hij dat doet in de wintertijden, keurt hij het motorrijden (voor mij in ieder geval) niet goed. Met dit gegeven wil ik iedereen gewoon veilig thuis hebben.

@HonkieTonk
Maart telt 5 weken en om geen andere Stantafel in de 'weg zitten' , heb ik voor week 3 gekozen. Voor de volgende maanden en aantal weken per maand zak de datum beter gekozen en vastgesteld worden, zodat niemand in de war raakt.

Lieke
(die het nog streeds jammer vindt, maar erbij blijft dat er zelf met dit weer teveel ongelukken met 4-wielerige voertuigen zijn...Met de auto dus...)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 6 feb. 2012 00:00 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Sorry Lieke, maar dit kan ik niet volgen.
De eerste is de eerste en de laatste kan zelfs de 5de van de maand zijn.
Welterusten
Gr. Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 6 feb. 2012 10:09 | Aangepast door: sieds 
Helaas allemaal te ver weg voor mij.

Lieke, succes met de nieuwe stamtafel
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 6 feb. 2012 20:49 | Aangepast door: MAST 
En waar in Linschoten gaat de stamtafel het groene hart plaatsvinden?
In het wapen van linschoten misschien?
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 15 feb. 2012 23:10 | Aangepast door: sieds 
Marcel stelt een normale vraag en hoe komt het dat daar dan geen antwoord op wordt gegeven??

Ja
Nee
Is een verrassing ??
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamtafel Groene Hart wordt verschoven

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven