Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Dit heeft nix met cx te maken maar wilde jullie dit niet onthouden.

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 maart 2012 19:52 
Even over na denken

Heb je er wel eens aan gedacht wat er gebeurt als je achterstevoren zou leven?
Lijkt me veel leuker.
Om te beginnen sta je op uit de dood, een spectaculair begin... als je uit de kist stapt word je verwelkomd door je familie en beste vrienden, die hoef je dus niet meer uit te zoeken... en ze hebben allemaal een bloemetje meegenomen.
... Dan mag je een jaar of 20 lekker doen waar je zin in hebt, kaarten, tuinieren, af en toe een uitstapje voor de helft van de prijs, iedere dag een paar borrels en elke maand kassa kassa...pensioen.
Op een dag staat er ineens een vent voor je deur met een gouden horloge. Die biedt je meteen een goed betaalde
baan aan.
Naarmate de jaren voorbijgaan, krijg je ook steeds meer zin om te werken, je voelt je steeds beter, je kan zoveel roken als je wilt, want je longen worden steeds schoner. Je kan drinken wat je wilt, de katers worden steeds kleiner.
Je raakt je buik kwijt zonder dat je er iets voor hoeft te doen. In het begin heb je maar 1 keer seks per jaar, maar op 't laatst 10 keer per week.
Op een gegeven moment moet je naar school maar je weet alles al, dus je doet geen flikker. En de laatste jaren van je leven kan je lekker in de zandbak spelen, zeuren en lastig zijn, en je kan snoepen wat je maar wil want al je tanden ben je toch weer kwijt.
Dan nog een paar maanden aan een vrouwenborst sabbelen, nog 9 maanden in de warme moederschoot, en daarna verdwijn je in één gelukzalig orgasme!
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 maart 2012 20:08 
Pjot, weet je zeker dat je bestand bent tegen dat Spaanse klimaat ?
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 maart 2012 21:14 | Aangepast door: Michaelr 
de cx wordt dan ook jonger....en krijg je ook weer onderdelen die je dan ook weer niet nodig hebt, benzine wordt goedkoper, kwartje van KOK krijg je terug...leuk..alles "zou dan weer leuker worden....?
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 maart 2012 06:43 
pjotter,

je vergeet dat als je in het begin nog oud bent dat je ook weer steeds meer gaat herinneren, na die alzheimer

groetjes werner (welke goude horloge, maar afwachten of pensioen nog bestaat op mijn 75e)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 10 maart 2012 09:29 
Hier is een mooie film over gemaakt met Brad Pitt: The curious case of Benjamin Button. Niet helemaal zoals Pjottr beschrijft, maar vergelijkbaar. Hij leert zijn vrouw.kennen als hij een bejaarde man is en zij een klein meisje. Als ze trouwen zien ze er even oud oud.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver noman
Gast 
#6 | Geplaatst: 10 maart 2012 13:00 
Hoi,

Nog mooier is het geschreven verhaal van J.G. Ballard.
Volgens mij is dat het originele verhaal...
Origineel is reeds uitgegeven in 1967 en de Nederlandse vertaling in 1973.
Nederlandse titel is Tijd van verloop.
Zelf vind ik het een triest verhaal, lees het maar eens en oordeel dan nogmaals of het leuk is om achterstevoren te leven....

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 10 maart 2012 15:16 
Ik zou haast denken dat jan een oude man is die aardig op het eind zit en dit verhaal helaas niet kan beleven.

Niet zo zwaar aan tillen jan, het is niet triest. Zie de humor er van in. Het leven is een groot humorverhaal. Enjoy and have fun.

Adiõs Globen(tr)otter
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Dit heeft nix met cx te maken maar wilde jullie dit niet onthouden.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven